Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hadde du kjøpt Tesla til dagens pris?

Startet av OneMore, lørdag 02. januar 2016, klokken 20:17

« forrige - neste »

OneMore

Folks,

Jeg lurer på om noen her inne har vært med på å koble opp SIADIS mot TH!NK Classic,
og faktisk lese ut parametre. Uten først og ha matet inn en kode via FR2000 ??

Med vennlig hilsen
OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Caspar

Kan du ikke høre med Robort på Elbilhjelpen? Han koblet seg på motorkontrolleren min og endret en del parametre som toppfart (turtall) etc. Han brukte en vanlig pc, og ikke diagnosetesteren. Det fungerte svært bra, virket som han hadde peiling
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

OneMore

Takk for tips Casper, Elbilhjelpen har jeg samarbeidet med der det er praktisk i flere år.
Og kan bekrefte at det er god peiling ja :-)

Jeg har lest om og blitt forrtalt om andre som har koblet til Think for å lese ut parametre.
Noen forhandlere hadde vel også mulighetene for det!! Spørsmålet er derfor,
bruke disse alltid FR2000 for å åpne opp?

Har forstått at det ikke ble brukt FR2000.
Men da hadde stjerner og ikke tilgang til enkelte parametre.

Disse stjernene kan jeg fjerne med min kodegenerator.

Kunne gjort alt dette på den enkle måten, men foretrekker
alikevel å finne ut av det slik det ble brukt opprinnelig.

OneMore!
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA