Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

360 km i minus 7/snødekke

Startet av boxer72, lørdag 02. januar 2016, klokken 17:14

« forrige - neste »

boxer72

Da er'n på plass, ikke alt i orden enda! da vinterhjula kom på idag, glemte tydeligvis parre trykksensorene. Så får ta turen til forhandler når jeg får tid.
Z.É interaktiv godkjenner ikke VIN og kode men leser på  forumet at det gjerne går en dag eller to før jeg får aktivert.
Ellers må jeg skryte av Kongsbil og Patrick for utmerket service og virkelig har stått på for å levere bilen til avtalt tid selv om autolink la litt kjepper i hjulene.
Tesla model x, hvit og Renault zoe, hvit perlemor

v-i-c

Gratulerer håper at du har fått en bil som dekker ditt behov.

Gikk det bra med å få på plass lademuligheter hjemme?

På sikt kan det være spennende å høre om du klarer å lade samme sted som el-lastebilen skal lade på jobben din.
Jeg er interessert i å høre hvilken form for teknisk utstyr som velges til å lade denne el-lastebilen.
-- -- --
Svart Zoe Intens 2015 (43 kw)
-- -- --

boxer72

Gikk greit etterhvert å få lader hjemme, måtte purre litt men fikk en innstallatør enn den de ga meg først gikk det raskt.

De vet lite foreløpig vedrørende lading på lastebilen på jobb, en av løsningene de ble forespeilet når de var i Nederland var  ett standard Cee 400/63 stikk hvor lader og elektronikk sitter ibilen

hsa77

2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

boxer72

Vi har ca 40stk. Cee 400/32   stikk idag, men er jo på jobb minst 7timer av gangen så greier meg med saktelading foreløpig.
4 stk schuko plasser skal konverteres til type2,  og Snakket med han som har kjøpt de inn idag og de kobles antagelig på  400v 16A

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA