Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla og EU regler hvordan ser fremtidens ladestasjon ut?

Startet av petersv, fredag 01. januar 2016, klokken 13:29

« forrige - neste »

satheesh.net

Slik jeg tolker innlegget fra TMC så er det som jeg mistenkte, det er nok ikke SÅ mange som kjøper P90D som de kanskje antok først. Så da blir det nok litt ulike tider på leveringene også. ;)

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

satheesh.net

Ingen av de der er "vegan" seter. Etter det jeg kjenner til er det fortsatt ikke noen som har fått disse utlevert. Disse blendahvite er kunstskinn og fåes kun i den fargen. Enig i at kvaliteten virker litt dårlig. Lurer fælt på hvordan de har klart å revne på den måten.

Havebigfun

Ser ut som om materialet svekkes betydelig av perforeringen. Ikke fristende å bruke mye penger på slikt.

lunitiks

Perforeringen: Den er der for ventilasjonen i setene?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

jkirkebo

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 16. februar 2016, klokken 19:48
Ser ut som om materialet svekkes betydelig av perforeringen. Ikke fristende å bruke mye penger på slikt.

Aldri i livet om jeg hadde bestilt seter med perforering uansett materiale. Blir jo håpløst å rengjøre om man skulle søle noe. Spesielt om det er noe som lukter etterhvert, slik som melk :(
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

joda

Sitat fra: lunitiks på tirsdag 16. februar 2016, klokken 20:17
Perforeringen: Den er der for ventilasjonen i setene?

Ventilert men uten kaldluft..
TMS 85D

VikingTMXS

Er litt engstelig for disse perforerte setene.
Med P90D L så skal en ikke se bort fra at noen pisser i buksa.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA