Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading ved Vestkanten kjøpesenter

Startet av Genax, onsdag 30. desember 2015, klokken 09:12

« forrige - neste »

Genax

Hei! Lurer bare på hvor mye dere betaler Ca. i service på deres GTE?
  :)

AJ82

Det er nok ikke mange som har tatt service på disse enda...

A.J.
- E-Tron 50 Sportback
x E-Tron 55 SUV

Mippen

Drar denne opp igjen. Er vel noen som har tatt service på bilene sine nå tenker jeg.
Fremtiden er elektrisk.

erikaak

Har hatt én oljeservice (første service - 1 år gammel) og det kostet 2400 kr så vidt jeg husker.
Bilen har gått 12000 km, og tipper at bare 3-4000 av disse kilometerne har vært med bensinmotoren i gang.
Sånn sett rimelig dyrt (og muligens meningsløst?) Men men, må gjøre som anbefalt med bil innenfor garantitiden.   

Mippen

Har sett litt på nettet at enkelte betaler 10-12000 kroner i service på bilen når den er et par år gammel. Er det DSG girkasse som drar prisen opp? Husker selv når jeg hadde golf at service på den var rundt 4000 kroner. Hvordan er det med registerreim på GTE?
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA