Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan unngå "anarki" på Superladerne ?

Startet av perg1, tirsdag 29. desember 2015, klokken 23:16

« forrige - neste »

perg1

Jeg fikk i kveld beskjed av selgeren hos Autonova at det var halogenlys på de Leafene de solgte.

Skal tilbake på lørdag og prøvekjøre så får granske litt mere da.

perg1

Da har jeg skrevet kontrakt på Leaf, ble en Euro versjon fra 2014 med drøyt 17000 km på telleren.
Da får jeg navi, ryggekamera og carwings som virker, mens på US versjone vil hverken navi eller carwings virke. Den har 6,6 kw lader dersom jeg gidder å få installert en sånn boks i garasjen da.
Står at den har LED lys, men jeg trodde nå alle leafer med LED lys hadde separat reflektor til nær og fjernlys.

Grunnen til at jeg valgte denne er at jeg syns det var for liten prisforskjell mellom US modellene og Euro modellene til at jeg ville kjøpe US når det følger med så mange "ulemper".


Så da blir det "ny" bil til jul   ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA