Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av Mippen, torsdag 24. desember 2015, klokken 10:28

« forrige - neste »

Mippen

Denne ble lagt ut i dag. Signer på oppropet og vær med å støtt hengerfeste på Model S.

https://www.change.org/p/elon-musk-towing-hitch-for-tesla-model-s
Fremtiden er elektrisk.

Undertegnede


vrom


iOnas

Bosted: Nordmøre.

Mippen

Nesten 200 signaturer nå på et par timer. Hvor mange underskrifter må til tror dere for at det skal gi best effekt?
Fremtiden er elektrisk.

Muffinman

#5
Alle  ;)

EDIT: Signerte også, selv om jeg ikke har hatt bruk for hengerfeste de siste 15 årene. Du skal se når siste  (ubrukte) bensindrevne hengerfeste erstattes med TMS så dukker behovet opp.

Jeg nevnte også at et hengerfeste vil kunne kompensere for manglende slepemuligheter bak på TMS. Det er ikke sjelden at man sklir ut i grøfta på vinters tid her i Norge uten å skade bilen. Ofte er man berget i slike tilfeller om det kommer en tilfeldig firehjulstrekker forbi så lenge det er et sted å feste stroppa i bakenden. Det burde være unødig å stroppe i felgene med risiko for skade både her og der i tillegg til at man da må slepe med stive hjul.

petersv

Har du postet denne på TMC? Men var det ikke en slik en for et år siden og?

Mippen

Sitat fra: petersv på onsdag 18. november 2015, klokken 13:02
Har du postet denne på TMC? Men var det ikke en slik en for et år siden og?

Nei, har ikke medlemskap der. Har postet på fb. Du kan gjerne poste den andre plasser også. Jeg kunne ikke finne noe, men alt hjelper på tenker jeg. 
Fremtiden er elektrisk.

Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

petersv

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 18. november 2015, klokken 13:17
Jeg postet den på TMC. ;)

Link?

Sitat fra: Mippen på onsdag 18. november 2015, klokken 13:12
Sitat fra: petersv på onsdag 18. november 2015, klokken 13:02
Har du postet denne på TMC? Men var det ikke en slik en for et år siden og?

Nei, har ikke medlemskap der. Har postet på fb. Du kan gjerne poste den andre plasser også. Jeg kunne ikke finne noe, men alt hjelper på tenker jeg. 

Kanskje du burde legge lista litt høyere, med mål på 1000 signaturer?

Mippen

Sitat fra: petersv på onsdag 18. november 2015, klokken 13:22
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 18. november 2015, klokken 13:17
Jeg postet den på TMC. ;)

Link?

Sitat fra: Mippen på onsdag 18. november 2015, klokken 13:12
Sitat fra: petersv på onsdag 18. november 2015, klokken 13:02
Har du postet denne på TMC? Men var det ikke en slik en for et år siden og?

Nei, har ikke medlemskap der. Har postet på fb. Du kan gjerne poste den andre plasser også. Jeg kunne ikke finne noe, men alt hjelper på tenker jeg. 

Kanskje du burde legge lista litt høyere, med mål på 1000 signaturer?

Målet oppdateres automatisk etter hvert som det kommer inn stemmer tror jeg. Før 100 var det 200 som var "målet". Når det var kommet inn 200 gikk det opp til 500. Kanskje det kommer 1000 når 500 er nådd?
Fremtiden er elektrisk.


EXCEL

Full elektrisk fra 18.06.16
e-Golf (2014) mars 2019
Model S 75D desember 2017
Think Lithium 4-seter (2011) 18.06.16
Model S 70D 20.11.15 (Solgt)
e-UP (Solgt)
Think Zebra (solgt)

Havebigfun

Er det noen som kan poste hos våre tyske venner på http://tff-forum.de/?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA