Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Konkurrentene sover - tråd for de som faktisk MENER det

Startet av cdabel, onsdag 23. desember 2015, klokken 16:40

« forrige - neste »

cdabel

P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

ctr46

Sitat fra: cdabel på tirsdag 17. november 2015, klokken 17:09
http://www.engadget.com/2015/11/16/pandora-buying-rdio/

Lurer på hva det betyr for oss.

Ut fra min erfaring med Pandora i USA for en del år tilbake så var det et veldig bra produkt. Tror det bare vil være positivt om de overtar.
85D

Dag A.

Jeg vil tro at Tesla kommer opp med en løsning dersom produktet deres blir skadelidende pga konkurs eller en takeover. 

Personlig så har jeg ikke brukt Rdioen så veldig mye da jeg finner det noe irriterende når jeg søker opp en artist så spilles det en hel haug med andre innen liknende sjanger.

Bruker heller Spotify på på mobil via BT.
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

moso

Spent på dette. Tesla bruker ikke Pandora i USA og Rdio sier de kommer til å stenge tjenesten i alle markeder iløpet av de neste ukene. Tør vi håpe på at Tesla nå klarer å lage en avtalen med Spotify/Tidal e.l?
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

BMW850

Sitat fra: Dag A. på tirsdag 17. november 2015, klokken 18:33
Jeg vil tro at Tesla kommer opp med en løsning dersom produktet deres blir skadelidende pga konkurs eller en takeover. 

Personlig så har jeg ikke brukt Rdioen så veldig mye da jeg finner det noe irriterende når jeg søker opp en artist så spilles det en hel haug med andre innen liknende sjanger.

Bruker heller Spotify på på mobil via BT.

Jeg bruker RDIO mye. Synes det er helt topp at det spilles låter innen liknende sjanger. Skulle selvfølgelig også vært mulig å kun velge en artist...
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

twinpeaks

Sitat fra: BMW850 på tirsdag 17. november 2015, klokken 21:23

Jeg broker RDIO mye. Synes det er helt topp at det spilles låter innen liknende sjanger. Skulle selvfølgelig også vært mulig å kun velge en artist...

Helt enig. Jeg bruker Rdio også mye. For meg er det svært behagelig å høre songer fra en genre etter stemningen min/veistrekningen/hvem som sitter på. Jeg har laget tilsvarende stasjoner etter referanseartister og er stort sett fornøyd med utvalget. Så er det ja veldig enkelt å hoppe over enkelte låter som man ikke liker når de dukker opp. Jeg bruker Wimp/Tidal på mobilen, således blir jeg ja heller ikke så lei meg for hvis dette eller Spotify blir erstatningen, men jeg kan godt leve videre med en løsning à la Rdio/Pandora etc.
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

fredag

Håper det betyr fortgang i støtte for Spotify. Fordi det er det jeg bruker, og det er trafikkfarlig å knote med mobilen for å skifte spillelister og lignende når jeg kjører. Husk at Spotify har også en Radio-funksjon, der man får lignende låter.

Noen kommer sikkert til å ønske støtte for Tidal, Pandora eller Apple Music istedet for Spotify.

Det vi mister er vel stemmestyring av låter, dvs "listen to" funksjonen, for denne var det vel Rdio som leverte?
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

NegativeElectrode

Tesla kunne jo også tatt steget helt ut med 3djepart applikasjon, eller ihvertfall en veldig godt kontrollert appstore.

Appskjermen er jo bortimot tom i dag.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Avh

Tesla mod 3
Tesla S 85 kWh Rød mm
Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

Cookie Monster

2015 P85D

Toonster

Bare å krysse fingrene og håpe dette stemmer :)

Fraberg1

Nå kan du lytte til Spotify i din Model S! Fikk epost fra Tesla nå
70D levert 4.12.15 - bekreftet 20.8.15

Toonster

Sitat fra: Fraberg1 på mandag 21. desember 2015, klokken 15:02
Nå kan du lytte til Spotify i din Model S! Fikk epost fra Tesla nå

Tommel opp!

Undertegnede

Endelig :D Får håpe offline lagring og dermed muligheter for høyoppløselig kvalitet på musikken! (Også meget praktisk i tunneler og strøk uten god dekning!)

Fantastisk :):)

Guybrush

Har noen fått oppdateringen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA