Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Finansiering av Combined Charging System

Startet av MarWay, onsdag 23. desember 2015, klokken 11:44

« forrige - neste »

MarWay

Hej i Norge

Jeg søger en tesla (P)85(+) til udførsel til Danmark.

Min drømmebil ser sådan ud:

Metallic Blue (alternativt sort), 7 pers, panoramatag.
Alle udstyrspakker.
2 sæt hjul, det ene grå 21" fælge.
Gerne 2-3 forudbetalte service.
Jeg forestiller mig 30-50K på tælleren.
I fin stand og behandlet lige så godt som jeg selv vil gøre :-)

Har du en bil der ligner den eller er tæt på, skriv gerne til mig. Jeg besvarer alle henvendelser.

Jeg foretrækker ærlig god handel til den rette pris.

Jeg bor i Hjørring - nær Hirtshals og  færgen til Norge :-)

De venligste Hilsener

Salvesen

Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

MarWay

Ja, jeg har fundet et par interessante annoncer på finn.no som jeg er i kontakt med. Men jeg vil gerne have flere muligheder. Det er ingen hemmelighed at vi Nord-danskere jo gerne vil gøre det bedste køb muligt.
Det kunne være een af forummets norske medlemmer havde en ekstra tesla som skal sælges :-)

Muffinman

Det slår meg at jeg kunne gjort meg noen kroner på å selge bilen jeg tar levering på neste uke til Danmark. Den ble bestilt oktober 2014 til helt andre priser enn dagens, og nå er det ny prisøkning like rundt hjørnet...

Men jeg skal ha den selv. Min, min  8)

Vi har en egen seksjon av forumet til kjøp og salg.

cairnz

Du kan jo selge den til nær dagens pris, og hente ut en ny bil av de som allerede er på vei. Min bil som ankommer Norge i morgen er jo ca 13000 biler nyere enn din #95702 :)
Elbilist

Muffinman

Greit poeng, men jeg finner neppe en som faller i smak. Biler med glasstak og/eller treverk innvendig er automatisk ekskludert, og jeg er kun interessert i en farge. Og kun grått skinninteriør er aktuelt. Nextgenseter = no go. Da skal det mye til å tilfeldigvis finne en som passer. EDIT: Og når jeg ikke har noen interesse av "nyvinninger" fra Tesla er hele motivasjonen for en slik øvelse ikke-eksisterende. Jeg vil bare ha en bil som virker og kommer uansett til å skru av alt som er i beta på nybilen.

Det er forresten ikke automatikk i at VIN følger produksjonsrekkefølge. Min bil ble produsert i månedskiftet august/september, og mange biler produsert samtidig hadde vesentlig høyere VIN.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA