Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: elektriker for installasjon av ladestasjon

Startet av Ara, onsdag 16. desember 2015, klokken 19:57

« forrige - neste »

Ara

Jeg mener jeg har sett en tabell i en mail her på forumet som viser hvor raskt de forskjellige bilmodellene lader knyttet til forskjellige strøm-kilder/styrker.
Klarer ikke helt å finne tilbake til denne oversikten. Noen som kan hjelpe?  ???


Ara

Takk. Interessant lenke det også, men var nok ikke den jeg lette etter.

Dette var en tabell som viste de fleste tilgjengelige bilmodeller nedover og type størmtilførsel bortover. Tabellen viste da hvor mange km man kan forvente å få i lading pr time for de forskjellige.

Stenskj

Sitat fra: Ara på onsdag 11. november 2015, klokken 14:27
Takk. Interessant lenke det også, men var nok ikke den jeg lette etter.

Dette var en tabell som viste de fleste tilgjengelige bilmodeller nedover og type størmtilførsel bortover. Tabellen viste da hvor mange km man kan forvente å få i lading pr time for de forskjellige.

Fortum Charge & Drive har en oversikt;

http://www.fortum.no/privat/chargedrive/ladeguide/slik-lader-du-elbilen/

Ara

Aha...der var den! Har lest mye om elbil i det siste så blandet litt  ::)
Takk!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA