Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Car-Net appen viser ikke korrekt status på bilen

Startet av Elbil-entusiast, tirsdag 15. desember 2015, klokken 09:31

« forrige - neste »

Elbil-entusiast

Sitat fra: Kim Morten på lørdag 21. november 2015, klokken 20:34
Jeg er helt enig med deg. Jeg er spent på hva TS får til svar fra mailen sin. :)

Har da fått svar fra KIWI:

Hei Dag!
Først og fremst, beklager at det har tatt så lang tid før du har fått svar.
Det er første gang vi har fått en henvendelse om dette, så vi blir nødt til å ta en runde på det på huset.
Takk for at du sier ifra!

Med vennlig hilsen

NN
Kommunikasjonssjef

Venter spent på fortsettelsen, og skal holde dere oppdatert.
eGolf 2015 fra mai 2015 til November 2015 (firmabil "mistet" med jobbskifte... snufs)
Nissan Leaf Norsk 2012 mod fra juni 2015 (konebil)
Nissan Leaf SL 2011 fra November 2015 ("ventebil" til eGolf 2017 kommer :-))

arthur

Litt interessant, eller kanskje underlig (?), at det er første og dermed eneste gang de har fått noen henvendelse om dette så problemet synes ikke å være så stort når det kommer til stykket.
Miev 2014
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Honda E Urban med kølapp - droppet
Seat Mii Electric - 2 kvartal
Skoda Vision iv - kølapp

Kia e-Niro med kølapp (2020?)

Sele

En henvendelse om dette i løpet av hvor lang tid? Dette viser vel bare at dette ikke er et stort problem og at skiltingen er forståelig for folk flest.

Burger

Eller at de fleste parkeringsvakter tenker at de som står på hurtiglading allerede betaler, så man sjekker ikke de ;-)
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf
Stjørdal

arthur

Første gang jeg ser fremsatt påstand om at parkeringsvakter ikke illegger bøter der de kan.
Miev 2014
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Honda E Urban med kølapp - droppet
Seat Mii Electric - 2 kvartal
Skoda Vision iv - kølapp

Kia e-Niro med kølapp (2020?)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA