Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 12. bar påvei tilbake?

Startet av Kris, mandag 14. desember 2015, klokken 10:18

« forrige - neste »

Kris

Vi har fått en til i familien og må bytte ut vår trofaste Ion i en bil med fem seter. En elbil naturligvis. Peugeot'en har vært en super bil med plass til dobbel barnevogn og to barneseter, men nå må den vike. Leaf er ikke vakker, men jeg tror den er bra. Og så er den vel det eneste alternativet til under 200K. Eller har noen andre forslag?
Med denne litt komiske bonderabatten så havner en ny MY16 Leaf Acenta på 196 500,-
Men så ser jeg at Nissan skilter med et spesielt tilbud til eksisterende Nissan-eiere. Men man må oppgi VIN for å logge inn og se tilbudet. Er det noen som vet hva det går ut på? Hvis det slår bonderabatten kan jeg jo heller bruke de 850,- det koster å bli bonde på en gammel Micra. Så blir jeg eksisterende Nissan-eier :D
Oslo
Peugeot Ion 2012
Ingen bil nr. 2

Elmo

Her er iallfall Q4-kampanjeprislisten til Nissan, som også er litt vanskelig å finne. Men prisen du opererer med er jo mye lavere enn disse ;)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Rep

Men så ser jeg at Nissan skilter med et spesielt tilbud til eksisterende Nissan-eiere. Men man må oppgi VIN for å logge inn og se tilbudet. Er det noen som vet hva det går ut på
[/quote]
Eksisterende Nissan eiere får kr5000 i rabatt på ny : -D
Tesla S85 2013
kjøpt desember 2016
Nissan Leaf 2014 Acenta
kjøpt brukt juni 2015 km 17000 solgt 2019 86oookm
Bmwi3 120kw kjøpt ny april 2019

Kris

Takk for svar :)
Ja, rabatten gjennom Agrol er bedre enn kampanjeprisen. Det var noen her på forumet som satte meg på sporet av det. Her er en lenke til tilbudet: https://agrol.no/avtaler/bil/nissan
Rabatten på 16% forutsetter to måneders medlemskap, og gjelder MY16 bilene, så det passer bra å melde seg inn omtrent nå. Går ut i fra at regningen for dette til syvende og sist ender hos staten, så Nissan-forhandlere opptrer vel ikke så firkantet i forhold til å melde seg inn og bestille bil nå, og få den levert i Januar.
5000,- i rabatt for eksisterende kunder var jo beskjedent, men om det kan kombineres med andre kampanjer så lønner det seg jo å kjøpe Micra til rett over vrakpant ;)
Oslo
Peugeot Ion 2012
Ingen bil nr. 2

Elmo

Sitat fra: Rep på mandag 09. november 2015, klokken 10:16
Men så ser jeg at Nissan skilter med et spesielt tilbud til eksisterende Nissan-eiere. Men man må oppgi VIN for å logge inn og se tilbudet.

Et tilfeldig VIN - bare for å sjekke - er enkelt å få tak i.  Tast inn et Leaf reg.nr på  vegvesen.no så har du VIN på bilen ;)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

larsk

Sitat fra: Kris på mandag 09. november 2015, klokken 13:00
Takk for svar :)
Ja, rabatten gjennom Agrol er bedre enn kampanjeprisen. Det var noen her på forumet som satte meg på sporet av det. Her er en lenke til tilbudet: https://agrol.no/avtaler/bil/nissan
Rabatten på 16% forutsetter to måneders medlemskap, og gjelder MY16 bilene, så det passer bra å melde seg inn omtrent nå. Går ut i fra at regningen for dette til syvende og sist ender hos staten, så Nissan-forhandlere opptrer vel ikke så firkantet i forhold til å melde seg inn og bestille bil nå, og få den levert i Januar.
5000,- i rabatt for eksisterende kunder var jo beskjedent, men om det kan kombineres med andre kampanjer så lønner det seg jo å kjøpe Micra til rett over vrakpant ;)

*host*

"Krav
Storkundebekreftelse må leveres til forhandler ved kontraktinngåelse. Hvis du er innlogget, kan du bestille den nedenfor"

Det ser altså ut som om man må være "storkunde" - hva nå enn det måtte bety. Medlemskap er ikke nødvendigvis alt som skal til?
2015 Mitsubishi i-Miev
Elektrisk motorsag
Elektrisk tannbørste

Kris

Oslo
Peugeot Ion 2012
Ingen bil nr. 2

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA