Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Alle tror at hydrogen bil er framtiden...

Startet av plvr, onsdag 09. desember 2015, klokken 07:01

« forrige - neste »

Doro

Sitat fra: EL-Chupa på torsdag 05. november 2015, klokken 15:14
Da jeg hadde bilen inne på 20000km service klaget jeg på tilsvarende og følgende stod på arbeidsseddel etterpå.

Concern: Customer states:Det er en løs skrue eller noe annet som ruller frem og tilbake inne i
dashboard'et, men ikke hele tiden.

Corrections: Vehicle Inspection Only; C-Pillar Brightwork Not Loose
customer was complain about loose screw under the dashboard he was wrong. in air condition plastic under the driver seat we found stones- that was this noise-fixed

Jeg har en lyd av noe som høres ut som en stein som ruller rundt ved aksellerasjon/bremsing eller retningsforandring. Har lokalisert lyden til å komme fra under passasjersetet - sannsynligvis noe som har kommet inn i lufteluken (håpløst patent!!). Noen som har hatt tilsvarende? Må man ut med setet for å plukke ventilassjonsrøret fra hverandre?

Muffinman

Har ikke hatt dette problemet, men forebygget ved å montere netting i åpningene slik at det ikke kan komme noe inn.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA