Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software 7.0 - 7.1

Startet av Magisak, tirsdag 08. desember 2015, klokken 22:17

« forrige - neste »

Magisak

God dag folkens jeg trenger deres hjelp.

For ca 2 måneder siden kjøpte jeg en Buddy privat på Finn. Denne ble solgt med en km.stand på 13350. Etter et par uker leverte jeg den til Buddy Electric for batteribytte og grundig service. Saken er da at når jeg får bilen levert tilbake står det 39900km i displayet.

Hva tror dere dette kan være? Har forsøkt å få hjelp fra Buddy Electric flere ganger men de ringer meg ikke opp igjen.

Tror dere en tidligere eier kan ha tuklet med km.telleren? Eller Buddy gjort en tabbe. Det er ting ved bilen som kan indikere at den har gått lenger en 13350 km, bla slitte dekk.

Kan det være at kmtelleren har blitt justert til riktig antall etter en  oppdatering av carcontrollen?

Hjelp trengs.

sveander

jeg tror du må spørre Buddy Electric igjen.
De har muligens historikk på den .

Hva slags årsmodell er det?
Betalte du mye?

BE har også en FB-side https://www.facebook.com/BuddyElectric/?fref=ts

Jeg får alltid raskt svar når jeg ringer
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Venteliste på Scoda Vision IV

Rav4_EV

De har sikkert rotet det litt til under batteribytte. Da må CarController resettes etterpå.

Buddyer er jo helt verdiløse uten batterier. Om de har gått 40 tusen eller 14 tusen spiller ingen rolle.
Dukker det opp noen feil kan du jo ta batteriene over i en annen bil.
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA