Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bør jeg angre mitt kjøp?

Startet av Ktm2000, tirsdag 08. desember 2015, klokken 19:18

« forrige - neste »

Ktm2000

Jeg lurer på å bestille meg bil snart.
Så lurte jeg på om dere kunne komme med tips om hvem man får best pris av
og kanskje litt erfaringer om leveringstider og diverse.  :D

hemi

Er vel ca 55-60 dager bare nå på ny bil
min kommerom 39 dager! :D

Er bare å prute, men klart marginene er ikke evige, men kontra brukte på finn, koster jo en ny ca det samme.

Ktm2000

Sitat fra: Ktm2000 på onsdag 04. november 2015, klokken 11:46
Jeg lurer på å bestille meg bil snart.
Så lurte jeg på om dere kunne komme med tips om hvem man får best pris av
og kanskje litt erfaringer om leveringstider og diverse.  :D

Jeg holder forresten til i Vennesla 2mil nord for krsand

Cirrisky

Synes jeg fikk en veldig bra pris i Bærum. ca 25,000 avslag uten noen avtaler eller tidligere kundeforhold med Møller. Men jeg vet ikke hvor bra det ligger oppmot gjennomsnittet.

torkil

Jeg fikk ca det samme. Fikk vinterdekk og frakt inkl pluss litt ekstra, det ble vel ca 20.000 rabatt på en godt utstyrt utgave. Prøvde litt til, uten hell!

endim

Ktm2000

krister461

gamer73

han har ansattrente;) Min ansattrente er 0%;) men man må selvsagt skatte litt for sånt...

tutti

Vinterdekk til 6000 er også mye lavere enn det jeg har sett tidligere i Møller-systemet (forhandler 12000, del-lager 8000).

Wims!

2019 TM3 LR AWD
2016 E-Golf. (solgt)

Em

Noen forhandlere har frakt og leveringsomkostninger med i grunnprisen,andre spesifiserer det i eget punkt,dermed blir grunnprisen forskjellig. Virker som frakt er forskjellig og. Men din grunnpris var ganske lav?

Wims!

Vell, hvis frakt ligger i prisen til ktm så er det ikke mange tusen i forskjell, men det burde vell være litt å gå på avslag, da jeg fikk 28''
2019 TM3 LR AWD
2016 E-Golf. (solgt)

Ktm2000

Sitat fra: tutti på onsdag 11. november 2015, klokken 12:42
Vinterdekk til 6000 er også mye lavere enn det jeg har sett tidligere i Møller-systemet (forhandler 12000, del-lager 8000).

Det er vinterdekk levert på orginalfelgene

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA