Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fikk golfen min fra møller vest i dag! :)

Startet av Einar_S, tirsdag 08. desember 2015, klokken 13:02

« forrige - neste »

Einar_S

Ja, jeg vet, RTFM. Men manualene er jo tykkere enn en elementær innføring i Linux!
Så jeg er ikke halvveis ennå.

Når jeg hører på radio kommer det en annonsering enten fra navi som forteller meg hvordan jeg skal kjøre i en rundkjøring jeg har passert flere hundre ganger. Eller gjør meg oppmerksom på en fotoboks som politiet mot et ikke ubetydelig vederlag allerede har informert meg om. Og selvfølgelig skjer dette midt i nyhetssendingen på radioen eller midt i et riff på CDn!
Jeg har prøvd å skru ned lyden på navi, men den demper likevel volumet på radio. Jeg har prøvd å skrike HOLD KJEFT! men stemmegjenkjenningen har jeg tydeligvis ikke aktivert korrekt. Kanskje en "vær så snill" hjelper?

Jeg mener den ikke var slik når jeg fikk bilen, men knappegal som jeg er har jeg vel traset det til.
Når jeg nærmer meg bopel bjeffer bilen, men det er nok jeg som har adoptert bikkja, så den skal jeg få dressert.

2020 Jaguar I-Pace HSE.
1963 Alfa Romeo Spider, 1986 Maserati Spyder, 1988 Volvo Bertone.

kavorland

Tasta ein masse her eg og og fekk samme guiding, var eit menyvalg på kart funksjonen som måtte slåast av så vart da tyst igjen....
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

Sele

Meny-innstillinger-Volum og tastelyder. TA-volum og du kan skru ned hun som forteller deg om fotobokser bla.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA