Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpe Think? eller la være

Startet av Anglia, søndag 06. desember 2015, klokken 22:56

« forrige - neste »

Gnilre

Sitat fra: goggo på fredag 20. mai 2016, klokken 16:53
Sitat fra: Kanutten på fredag 20. mai 2016, klokken 16:41
Kan noen fortelle meg hva som er problemet med Arctic Roads?

Prismodellen deres først og fremst. Det kan virke som de ikke er interessert i å få kunder i det hele tatt, da de for de aller fleste av oss elbilister er mange ganger dyrere enn de store operatørene Grønn Kontakt og Fortum.

For hele historien - og hvis du har god tid  - se her :)
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,21671.0.html

mvh
Hugo
Jeg synes prismodellen for månedsabonnementet til Arctic Roads er akseptabelt. 399 kr/mnd er gunstig for mitt vedkommende om sommeren på ferietur. I løpet av sommeren kommer jeg til å passere samtlige ladere til Arctic Roads i Østfold, samt Lillehammer, Dombås, Hjerkinn, Bjorli, Lom og Aurland. Har allerede prøvd dem med månedsabonnement og det virker som om deres ladere er litt mer robuste enn diverse andre operatører og ladehastigheten en smule høyere enn hos GK og Fortum til min Kia Soul.

Årsabonnementet hos Arctic Roads blir for dyrt når vi bruker elbil så lite til langtur om vinteren og enkellading hos Arctic Roads er kun aktuelt hvis Naf veihjelp er alternativet.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016. Fin langturbil !
Opel Ampera-e levert 19.mai 2017 og solgt november 2017 etter 12.000 km. Beste bilen jeg har hatt.
Vil ha en 4-hjulsdrevet litt stor elbil. Vision eller EQC ?

Kanutten

Sitat fra: goggo på fredag 20. mai 2016, klokken 16:53
Sitat fra: Kanutten på fredag 20. mai 2016, klokken 16:41
Kan noen fortelle meg hva som er problemet med Arctic Roads?

Prismodellen deres først og fremst. Det kan virke som de ikke er interessert i å få kunder i det hele tatt, da de for de aller fleste av oss elbilister er mange ganger dyrere enn de store operatørene Grønn Kontakt og Fortum.

For hele historien - og hvis du har god tid  - se her :)
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,21671.0.html

mvh
Hugo

Takk for info!
I-PACE FE
e-UP
Tysk sportsbil med bensinmotor bak :)

Anglia

Ser at hurtiglader fra Fortum er innstallert på Rena. Når ble denne satt i drift ?
Tesla model S 90D 2017
e-Golf levert mai 2015 fra Møller Follo
Leaf levert september 2012 fra BNH Ski solgt 2015

epsilone6

Jeg så det på FB rett før birken, dvs siste helga i august

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA