Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Valg vinterdekk

Startet av Nenad, lørdag 05. desember 2015, klokken 00:06

« forrige - neste »

Nenad

Hei alle sammen
Jeg er helt ny her. Min Zoe kommer slutten av desember 2015. Her noen av dere erfaring med webasto for oppvarming av elbilen? Er det lov å ha den på bilen først og fremst? Beholder man forsatt garanti og samme rettigheter hos staten ?
På forhånd takk for svar :)
Renault Zoe fra desember 2015

Rav4_EV

Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

hsa77

Staten bryr seg nok ikke, men dersom du ettermonterer utstyr i bilen er det alltids en fare for at garantien fra Renault ryker. Men hvorfor vil du ha webasto? Jeg ville ihvertfall prøvd meg uten første vinteren.
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

Nenad

Jeg leste på nett om dette, de som selger webasto sier at webasto varmer opp bedre og sparer på batteri. Jeg har ikke bestemt noe, egentlig bilen skal kjøres i Oslo, jeg trenger ikke den. Tema høres interessant ut og jeg ønsket å høre eventuelt erfaring fra de andre som eventuelt har webasto på en elbil.
Renault Zoe fra desember 2015

moonbuggy

Sjekk på egolf sidene. Flere har innstallert webasto på bilene sine med svært godt resultat.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA