Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla Tromsø?

Startet av jog, onsdag 02. desember 2015, klokken 12:47

« forrige - neste »

Quintilian

Sitat fra: Salvesen på torsdag 29. oktober 2015, klokken 09:59
Sitat fra: krister461 på torsdag 29. oktober 2015, klokken 09:45
Sitat fra: Salvesen på torsdag 29. oktober 2015, klokken 09:38
Stiller meg undrende til denne jeg også. Da jeg skulle helst ha kjørt bilen hjem etter levering i januar.
Hvor skal du hente bilen? Du kan jo være heldig å få en dag med plussgrader, men mange av utleveringsstedene har dekksjapper vegg i vegg som du kan legge om hos...

Skal hente i sandnes etter planen, men om jeg blir utålmodig blir det vell drammen. Fra sandnes er det bare en liten tur over fjorden.

Klar over det, men ønsker jo å bruke minst mulig tid på klargjøring og mest mulig tid på kjøring den dagen regner jeg med :)

Får uansett bare se det an, dekk må jeg ha klar til dess uansett :)

Kan anbefale "dekk og service" på Ganndal (10 min kjøring fra Teslabutikken). Innehaveren kjører selv Tesla og har kurante priser på gode dekk. Er også veldig fleksibel ift. om du har spesifikke behov for når det skal utføres. Kjøpte våre Polar-felger der med Michelin-dekk og han var billigst av alle i regionen.

Salvesen

Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

jog

Det ble en fin tur over fjellet uten å starte å slite på vinterdekka.  Venter nok med de til vi har stabilt med snø.  Veien over hardangervidda hadde bært føre, så jeg måtte inn på en stikkvei for å få teste 4 hjuls trekken med sommerdekka.  Fungerte bra.
Leaf  63000km fra 2011 Des. hentet i -18 fra GOL.
Tesla P85 .   2369  Vin 16841 in Production 20.09.13
Levering 12.11.13  Ny S85D  utlev. 10 Juni kl 10 2015
Model 3 LR 19.02.19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA