Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Leaf 2012 bremser

Startet av wall-e, tirsdag 01. desember 2015, klokken 20:56

« forrige - neste »

wall-e

Jeg har nå brukt min charge-amps i knapt to uker. Det har vært ypperlig med justeringsmuligheten fra 6-16ampere. Men nå lyser ikke led-lysene opp når den plugges i veggen, den vil rett og slett ikke starte opp. Kan ikke se noen ytre skader eller påvirkninger. Den er bare brukt nå og da ved pendling, og ligget mest i bilen.

Noen som har lignende problemer? Jeg liker ikke helt tanken på kvaliteten......

elektrolux

Vi selger 100 vis av slike kabler, og kjenner til at dette har skjedd med noen av kablene.

Ta kontakt med selger så får du meget raskt en fix.

Charge-amps er utrolig flinke med å ordne opp hvis det trenges.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Skirmish

Hadde dette problemet selv på min første Charge-Amps.
Hadde kjøpt min fra Charge-Amps.com (Sverige) men www.nofuel.no tok i mot min defekte og erstattet den i løpet av noen få dager.
Nissan Leaf 2014

wall-e

Jeg har kontakt med charge amps, de er helt utrolig på service. Fikk svar allerede igår kveld.

Av teknisk interesse: hva er det som egentlig feiler på disse?

Strømbil

Har selv en slik, som dog er 2-3år gammel. På min tok varmesikringen kveld, slik at laderen døde. Siden jeg hadde kjøpt kabelen privat, og ikke visste hvem som hadde solgt den til tidligere eier. Tok jeg saken i egne hender og bestilte ny varmesikring hos Elfa. Tok meg 5min å åpne lader og lodde av gammel sikring og lodde på ny. Problem løst.
Det skal sies at carge-amps ønsket å hjelpe meg, både med å la meg sende inn kabel og evt. sende meg ny varmesikring om jeg ville gjøre det selv. Men jeg hadde ikke tid til å sende inn, evt. vente på varmesikring fra de.
Svart Nissan Leaf 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA