Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Varmeapparat - optimalisering ved å isolere slanger i motorrommet

Startet av cra, tirsdag 01. desember 2015, klokken 10:48

« forrige - neste »

Salvesen

Ser det er en del klager her inne, som feks varmen i bilen i denne oppdateringen. Hvordan går dere frem for å sikre at Tesla blir obs på dette? via service senter? Eller er det andre måter?
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

thilo

Sitat fra: Salvesen på torsdag 29. oktober 2015, klokken 19:23
Ser det er en del klager her inne, som feks varmen i bilen i denne oppdateringen. Hvordan går dere frem for å sikre at Tesla blir obs på dette? via service senter? Eller er det andre måter?

Melde feil via servicenummeret er det enkleste etter min mening.
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

Ljosdal

Opplever at Wh/Km ligger mye høyere ved normal eller samme kjørestil som ved v6.2
På vei til jobb to dager med motorvei og landevei ligger den opp fra 240-280Wh
Klarte fint å holde rundt 200Wh eller mindre tidligere...

Når det gjelder varmeapparatet, føler jeg at mitt varmer mye mer effektivt enn før! Har ingenting på auto, men 21grader, og luft på 5 opp, og rett frem. Ikke benluft. Men den blåser like flaut i luftuttaket bak.

Ellers skulle jeg virkelig ønske at dem kunne la oss velge gml layout med de nye funksjonene. Som kunne velges rett på storskjermen. Synes personlig at 2D virker old fashion. Kunne heller hatt 3D :-)
Rett og slett litt rotete layout.

Har heller ikke klart og komme meg inn på app``n enda.. Tesla anbefalte å resette med scrollhjulene, noe som ikke ga resultat.. Venter i spenning!!!
Svart P85 Signature #88

Jejl

Sidespeilene blir vippet veldig mye bakover når bilen settes i R etter oppdateringen, slik at en ser nesten rett i bakken. Går det ann å endre på det?

mj


Har heller ikke klart og komme meg inn på app``n enda.. Tesla anbefalte å resette med scrollhjulene, noe som ikke ga resultat.. Venter i spenning!!!
[/quote]

Prøv å installere appen på nytt ( på tlf )
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

Tuxedo

Sitat fra: Jejl på torsdag 29. oktober 2015, klokken 21:16
Sidespeilene blir vippet veldig mye bakover når bilen settes i R etter oppdateringen, slik at en ser nesten rett i bakken. Går det ann å endre på det?
Ja, du bare justerer dem når bilen står i R.  Dette blir husket til neste gang.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

cra

Du må lagre profilen etter at du har justert dem slik du vil ha dem (popup kommer på skjermen når du justerer). Er ikke uvanlig at noen innstillinger forsvinner etter software-update. Har opplevd det et par ganger selv, senest til .85U.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA