Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjetting til TMS

Startet av Wims!, fredag 27. november 2015, klokken 18:20

« forrige - neste »

gamer73

Sitat fra: Cirrisky på torsdag 29. oktober 2015, klokken 00:34
Litt idiotisk da å si det "snart" er ny årsmodell, når det er over et halvt år til første blir levert.

Jeg ventet 3 mnd på golfen...jeg ventet 6 mnd på mazdaen...6 mnd er relativt vanlig å vente på bil da. Jeg sier bare at jeg ville vurdert å vente til 2017 modellen kan bestilles OM jeg hadde begynt å se på E-golf nå. Men at man selvsagt kan gjøre bra dealer på 2016 modellen nå:)

Bjoris

2017 kommer vel større batteripakke? Vi har vurdert å bytte US Leafen, men drøyer noen år nå, mye kommer til å skje, men det store spørsmålet er jo om prisene blir sånn at de ikke er verdt det. Nissan tar jo feks grovt betalt for de nye 6 kw de tilbyr, ingen vet om ikke 1-2 av disse går til buffer også så det frister iallefall ikke....
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

gamer73

jeg hadde ALDRI byttet ut for å få 6kw mer....men jeg HADDE ventet med å kjøpe NY bil til jeg viste hva 2017 modellen til Golf kommer med:) Det kan vel ikke være lenge til vi får vite det:)

Ktm2000

Hei.

Jeg var innom Gumpens Auto Vest idag, jeg satt opp en e-golf med alt utstyr utenom alarm og sidekolisjonsputer bak.

Fikk en pris på 330.000,- inkl vinterdekk og vegglader.

Er det bare å slå til?

Cirrisky

Jeg har nøyaktig samme oppsett som deg, bare minus vegglader. Jeg fikk 300 blank for min.

hemi

du får kan nok prute 10k til der.

Ktm2000

Sitat fra: Cirrisky på tirsdag 10. november 2015, klokken 17:55
Jeg har nøyaktig samme oppsett som deg, bare minus vegglader. Jeg fikk 300 blank for min.

Hvor kjøpte du din? Bare lurte på om jeg har høyere transportkostnader ellerno.  :-/

Cirrisky

endim

Sitat fra: Cirrisky på tirsdag 10. november 2015, klokken 22:43
Møller Oslo Vest

De har vell kampanje med vinterhjul inkludert, trekker du også fra veggladeren så kommer dere likt ;)

Cirrisky

La aldri merke til noen notis om dette, eller at selger nevnte det for meg når jeg bestilte bilen for noen måneder tilbake.
Uansett, pris er pris.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA