Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nyheter ønskes her:

Startet av elektrolux, tirsdag 27. april 2010, klokken 13:48

« forrige - neste »

elektrolux

Se: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21314983

Valget står mellom:

Sølv 3 dørs Saxo med 18000 km til 135-150K

Hvit 5 dørs Saxo med 26000 Km til 130-145K

Hvit 5 dørs P106 med 58000 km til 115K

Samtlige med ny service, Robometer og 6 mnd 50% batterigaranti.

Prisen varierer om der skal stå nye 2008/2009 blokker eller gode brukte 2001 blokker i bilen.

Planen er å finansiere kjøp av Tazzari Zero
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Lynet

Synd at enkelte kun kjøper for å selge igjen like etterpå http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=2366.0. Men kanskje elekrolux kan fortelle oss andre som tapte budrunden hva som er gjort med bilen som rettferdigjør en fordobling av prisen!
Jeg mener å huske det var en 2003 modell du kjøpte og ikke 2001? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20935306&WT.synd_type=agent
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

elektrolux

#2
Ingen forklaringsproblemer her:

Jeg trodde jeg kjøpte en 2003 bil med defekt motor og defekte batterier, og "beklager" at det ikke var nødvendig å gjøre så veldig mye med bilen. Budrunden var åpen, og jeg var rett og slett heldig med dette kjøpet. ( selv hadde jeg både motor og batterier klar til å sette inn ved behov, og tok sjangsen på at alt ikke var så gale som det ble bebudet )

Takstmannen hadde antakelig liten eller ingen peiling på Elbil, og har trodd at den relativt svake ytelsen en slik bil har var synonymt med defekt motor og batteri.

Når jeg åpner opp, og kikker, og tester bilen er motoren og også batteriene helt OK. Batteriene er fra 2001, så bilen er nok også så gammel, bare at den er en overligger. Derfor aveterer jeg den med reell alder.

Leser du annonsen min litt nøyere, ser du at jeg bruker denne som lokkemat for å fange interresse også for et par andre biler jeg har til overs. Jeg har satt en høy pris, men for en høy klasse bil, med garanti og Robometer, og service. Prisen er tross sit høye nivå, muligens det beste kjøpet på Finn akkurat nå.

Jeg ønsker å selge en bil, ikke nødvendigvis denne.

Hadde Lynet bydd 2000 kr til ville han fått bilen selv. jeg hadde nemlig satt grensen for en bil med potensielle problemer i 200 000 kr klassen til 74000 kr.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Ken

Jeg håper inderlig at konflikter ikke oppstår pga. penger. Vi som jobber med andres elbiler kan blir sett som rovdyr om ikke vi er forsiktige.
Alle liker en kupp, men ikke på andres bekostning.
Når elbil eiere som ikke kan mekke selv blir påført store økonomisk tap ved reparasjoner og evt. billig salg av biler som kan ikke lett la seg reparere vil de holde seg vekk fra "den vakreste elektriske eventyr" i framtiden.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA