Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Abonnement på hurtiglading

Startet av Belloq, mandag 23. november 2015, klokken 23:48

« forrige - neste »

Belloq

Kjørte til jobben i dag , så plutselig får jeg en drøss feilmeldinger om at abs , stabilety Control , regenetive breaking , disabled . Call Tesla Service.  Har prøvd resette skjermene, da forsvant noen av feilene. De som ikke orsvant var Abs needs service og Stabilety Control , regenetive braking. Tesla vil jeg skal kommer med bilen, men det er et stykke og kjøre. Har lest at dette er noe som kan forsvinne etter en natt, er det noen med erfaring som kan gi noen tips ?
P85 2014

cairnz

Elbilist

cirys1

Sitat fra: Belloq på torsdag 22. oktober 2015, klokken 10:47
Kjørte til jobben i dag , så plutselig får jeg en drøss feilmeldinger om at abs , stabilety Control , regenetive breaking , disabled . Call Tesla Service.  Har prøvd resette skjermene, da forsvant noen av feilene. De som ikke orsvant var Abs needs service og Stabilety Control , regenetive braking. Tesla vil jeg skal kommer med bilen, men det er et stykke og kjøre. Har lest at dette er noe som kan forsvinne etter en natt, er det noen med erfaring som kan gi noen tips ?

Jeg har hatt det slik en gang, heldigvis etter en langtur og var nettopp parkert i garasjen.
Resatte sikkert 5 ganger uten at det hjalp, ringte Tesla han kunne se noen feil, men siden det var helg så var det ingen som kunne feilsøke over nettet. Måtte prøve engang til etter en halvtime, alle feil forsvant og har ikke kommet igjen, 4 måneder siden..  :)

Belloq

Det gikk ikke over av seg selv her , leverte til Tesla sjekket og byttet park brems sensor det skulle vist fikse problemet, den gang ei. Kjørte tilbake til  jobb alt funket som det skulle. Så skulle jeg hjem fra jobb, da popper det opp de samme meldingene igjen:( Ny tur til Tesla , nå står den og blomstrer på parkeringen til Tesla, leiebil igjen, ingen Tesla denne gangen heller. Spent på hvor mange uker det vil ta denne gang.
P85 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA