Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Langtur og lading - Fra Spania til Norge

Startet av D-Fender, mandag 23. november 2015, klokken 14:04

« forrige - neste »

D-Fender

Hei

jeg har en EGolf med varmepumpe.
Etter kjøring i ca 10 minutter slutter den å blåse varm luft, men kun lunken og kald luft.
Samme hva jeg setter temp eller instillinger på.

Noen som har erfaring med dette ?

stefse

Tesla Model3
VW eGolf - solgt

Råde

e-Golf | X75D

Brekka

Jeg har hatt samme problemet. Fikk VW til å sjekke dette og de gjorde en softwareoppgradering. Nå fungerer det helt supert  :)
VW eGolf 2015 (varmepumpe) -  Porsgrunn

Bigmac

Jeg har et lignende spørsmål. Med varmeapparat i Auto kommer det varmluft på gulvet og i venstre luftdyse (venstre for rattet) men ikke i senter eller høyre dyse. Er det normalt? Savner litt senterdysen for å få varme på begge hendene. Får luft i alle dysene ved å trykke inn dyseknappen, altså ikke i Auto.

Brekka

Hei, det høres akkurat som det problemet jeg hadde. Det blåste kald luft i midten, men varme på sidene og under. Etter en softwareoppgradering er det nå også vame i midten :) Så be ditt  VW verksted sjekke etter en softwareoppgradering :)
VW eGolf 2015 (varmepumpe) -  Porsgrunn

GreenBeHH

Det virker som om jeg har samme problem.  Når anlegget står i Auto så blåser det kaldt i midtdysene og det virker som om at den etter en stund går i en modus med å blåse relativt kald luft overalt.
Jeg var innom forhandler for å bytte til vinterdekk og spurte samtidig om det var noen oppdateringer til min bil (mai 2015), men det var det ikke.  Nå må jeg formulere spørsmålet til å reklamere med at dette må være en feil.  På forhånd takk til forumdeltakere.
Ellers er det en flott bil ;D
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

D-Fender

Sitat fra: stefse på onsdag 21. oktober 2015, klokken 22:17
Hva har du satt klimaprofilen på?

Den står på strong. Får ta en telefon til gumpen når jeg kommer hjem fra tur. Irriterende....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA