Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading av lasket 32 amp lader.7.4 KW

Startet av Heinz, søndag 22. november 2015, klokken 15:58

« forrige - neste »

Heinz

Som overskriften sier, så altså ingen kontakt. Har vert i utlandet en uke nå, tenkte kansje det var det som var problemet, men etter å ha ankommet norge nå, så er det akkuratt likt.
Får sjekke videre når jeg kommer hjem, men er det sånn at bilen går helt i dvale, og ikke er å vekke etter ei ukes tid?

trasanapanson

Hva slags feilmelding får du?

Jeg har android telefon og måtte avinstallere og installere på nytt. Da fungerte det igjen for meg:)
Har kun vært i Norge og ikke i utlandet som deg.

Heinz

Er kommt hjem nå, fikk fremdeles ikke kontakt, men ser på skjermen at det er to streker på dekning, men ikke 3g, koblet bilen på wifi, å nå er det kontakt

Leif1

Prøvd å tvinge avslutning på appen og starte den på nytt?
Det hjalp da min fusket.
Konvertitt fra S til X

Heinz

#4
Det var rett og slett mobildata i bilen som hadde hengt seg opp, å en rask restart av systemet gjore underverker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA