Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Visning av fartsgrense i informasjonsdisplayet.

Startet av Goku, onsdag 18. november 2015, klokken 14:40

« forrige - neste »

Goku

Da jeg vasket bilen i dag så jeg flere halvdype riper langs bakdør på førersiden. Er dette steinsprutskader eller kanskje skit ifra framhjulet? Har akkurat kjøpt skvettlapper men var nok noen dager for sein i så fall
Grå s85d

RonnyØ

Påfallende lik høyde på dem, men ser ut som det ja.
Husqvarna Automower 320

cairnz

Ut fra det jeg ser på bildene så ville jeg sagt nei. Stein som "slås" i siden på bilen gir et mer "markant" krater, ikke slike "langsgående riper". Kan dog ta feil, men jeg har et par steinsprang foran og på siden av bilen min, men ingen av de har sett slike ut.
Elbilist

Muffinman

Enig. Jeg har masse steinsprut på min bil i dette området, men ingen som ser slik ut.

Goku

Sure greier. Mine første riper etter 12000 km, men det er nok de første som svir mest tenker jeg
Grå s85d

VL

Har en 1cm lang ripe på nede på førerdøren etter at fruen var uoppmerksom hin dagen når hun åpnet døren.... Den irriterer meg grønn.......  :o >:( ...
Ellers så jeg nå når jeg vasket bilen i ste at det enkelte steder er bitte små hvite prikker, panser og hjulbuen bak, dette må da være steinsprut?! Har solid black lakk... Dårlig kvalitet på lakken til Tesla eller?
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

petersv

Stein skader all lakk. Kjøp lakkstift hos Tesla, koster ca 150 kr.

Anderwin

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

RonnyØ

Husqvarna Automower 320

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA