Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er mulig ved software-oppgradering?

Startet av muggost, mandag 16. november 2015, klokken 12:12

« forrige - neste »

MortenRA

Sitat fra: Smasher på tirsdag 20. oktober 2015, klokken 14:09
Sitat fra: MortenRA på tirsdag 20. oktober 2015, klokken 11:21
Sitat fra: Lynet på tirsdag 20. oktober 2015, klokken 10:44
Får ikke forvarming til å virke hverken med Carwings eller Leaf manager :-(
Batteristatus virker.
Er det noen som får forvarming til å virke?
Ja, jeg har den siste tiden kun benyttet Leaf Manager, og både batteristatus og forvarming fungerer utmerket. Sistnevnte har jeg benyttet flere ganger daglig de siste dagene. Hos meg tar det toppen 1min fra jeg trykker på appen til det starter. Men sikker på at det nok batteri igjen?
Jeg får også kun bateristatus, også etterd et henger Leaf manager, og jeg må tvinge luking, for og få avsluttet det, har du lignende problem? hva slags tlf bruker du appen på?
Jeg bruker Android v. 5.1.1 (Sony Z2) og Leaf Manager v.2.35 (valgt Japan/Asia-server).
Tesla Model S 75D - Soon to come

Rep

Hei!
Eg bruker Leaf Manager på Samsung nettbrett og det har fungert siden eg kjøpte bilen i juni  8).
Hadde problemer ei veke då eg lasta ned den nye Nissan Connect appen. Men etter å bruke brukernavn og passord som før på Japan/Asia serveren fungere det bra  ;D
edit på Leaf Manager
Tesla S85 2013
kjøpt desember 2016
Nissan Leaf 2014 Acenta
kjøpt brukt juni 2015 km 17000 solgt 2019 86oookm
Bmwi3 120kw kjøpt ny april 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA