Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Garanti

Startet av cmeeren, fredag 13. november 2015, klokken 11:22

« forrige - neste »

cmeeren

Har overtatt en Think 2001 (opprinnelig fra USA) som har stått ubrukt i et års tid. Trenger å utføre en vedlikeholdslading og gjerne fylle vann. Noen som kan låne/selge meg utstyr for dette?
Bergen. Think 2001. Kjørt siden oktober 2015.

elektrolux

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

karbonkråken

cmeeren

Sitat fra: karbonkråken på torsdag 15. oktober 2015, klokken 11:49
Har et Euromatic du kan låne.  :)

Bor i Sandviken.
Takk! Sender en PM i overskuelig framtid om det blir aktuelt. Tror jeg må ha vannfylling også så jeg hører med El Care først (har ikke fått svar ennå).
Bergen. Think 2001. Kjørt siden oktober 2015.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA