Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model S med hengerfeste?

Startet av Heinz, onsdag 11. november 2015, klokken 21:56

« forrige - neste »

Heinz

Har googlet etter ruteplanleggere som også tar andre enn tesla sine sc, og har funnet ettpar, men hva bruker dere? Noen som har noen linker eller app forslag?

sturle

Sitat fra: Heinz på søndag 11. oktober 2015, klokken 01:07
Har googlet etter ruteplanleggere som også tar andre enn tesla sine sc, og har funnet ettpar, men hva bruker dere? Noen som har noen linker eller app forslag?
Det er avhengig av kvar eg skal.  EV Trip Planner er fin, men lista over alternative ladarar er noko mangelfull.

Heinz

Sjekket min iGO navigasjon idag, den har ladestasjoner tilgjengelig inne på POI, men ser den også er ganske mangelfull

GeirHM

Jeg bruker også EV trip planner. Jeg har rett og slett ikke funnet noe alternativ. Ellers har jeg netopp sittet i bilen med en ipad med http://www.electromaps.com/puntos-de-recarga/mapa og plottet inn hurtigladere (type2 og chademo) rundt omkring i Spania som favoritter i bilens navigasjon. Electromaps har forøvrig app både for adroid og iphone og er et veldig nyttig hjelpemiddel på den iberiske halvøya. Den har ferske brukertilbakemeldinger på ladepunkter over hele landet på spansk. Svært nyttig. Tusen takk også til bb som låner meg et chademo-adapter.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA