Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Calling P85D owners world-wide

Startet av Sponon, mandag 09. november 2015, klokken 09:02

« forrige - neste »

Sponon

Hvis jeg kjører i brake med gasspedal delvis inne og skifter over til drive så merker jeg at girkassen henger helt til jeg tar foten vekk fra gasspedalen, og får da et lite rykk i bilen. Skal det være slik?

Ohm

Min har vært sånn hele tiden, så ja, jeg antar det.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

elektrolux

Ikke merket noe slikt på e-Up. Høres ut som en bug som VW vil fikse en kommende software oppdatering.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Råde

e-Golf | X75D

Solbu

Har også reagert på det samme, ikke veldig merkbart men allikevel et tydelig "heng" til du slipper gassen.

zaltoz

Min også er sånn, og hvis noen mener noe annet så antar jeg at de bare ikke merker det :P
Tesla Model 3 LR m/AP

Ohm

oppskrift for å merke det vi snakker om: kjør i litt stor fart, sett bilen i B. gi litt gass, slik at du ikke regenererer for fullt i B. Sett bilen i D men du forsatt har regen, men ikke full regenerering. du kan nå regulerer regenstyrken med gassen, helt til du slipper gassen helt. Da slipper B mode helt. Er sånn på alle eGolf jeg har prøvd. (5stk)
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Råde

Sånn er det på min og. Selvfølgelig, vil nå jeg si for aksellerasjonspedalen må orientere seg mot nytt "nullpunkt" ved null pådrag, altså kalibreres på nytt når man setter bilen i D etter B. Det jeg derimot aldri har opplevd, heller ikke ved test i stad, er et rykk.
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA