Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Software 7.0

Startet av Postman pat, fredag 06. november 2015, klokken 21:04

« forrige - neste »

Postman pat

Har ikke vært inne på Elbilforum siden jeg solgte min Nov 13 Tesla P85 i  Jan 2014.  Ser nå etter en som vil la være å kansellere sin Model X  bestilling og har et tidlig leveringsnummer til Norge.  Vet ikke hva som er skjedd med kodeksen i elbilforum, så jeg trår varsomt her og ber om å få en privatmail/beskjed, eller en korreks fra webmaster som kan henvise meg til riktig sted  hvor jeg kan  finne noen som heller vil overføre sin bil ved levering, samt kanskje komme bedre ut av det en kansellering og valuta etc. Vet at Tesla har en greie rundt dette, så en må trå varsomt.  Ta dette som solid interesse i å få kjøpt seg en tidlig levering model x og kanskje  hjelpe til å opprettholde trøkket i Norge av solgte x er.  :)   Kjøper gjerne hopp i plasskøen, men ikke svar dersom du ser deg for meg som ei melkeku! Det er vel nok som skal kansellere, men er ikke der at det er det viktigste.  Ventet selv lenge på min P85, så "been there and done that".
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA