Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bye Bye Carwings!!! Nytt NissanConnectSM EV kommer 29/09/2015

Startet av Svein Evensen, søndag 01. november 2015, klokken 10:42

« forrige - neste »

Svein Evensen

Har ennå ikke testet varmepumpen, og lurer derfor på følgende.
Jeg stiller varmpumpen til at bilen skal ha 25 grader kl. 8.00 om morgenen. Vil varmpepumpen da kutte ut kl 8? Eller vil den fortsatt være i drift, dersom jeg ikke kommer til bilen før kl. 9?

Larry King

Hadde det ikke vært lurt å lese gjennom din egen tråd "Varmepumpe" først, og eventuelt stilt spørsmålet der?
TM3 LR RWD levert 22.06.19.
Soul Ev Excl. levert 22.12.14

Svein Evensen

#2
Larry king: beklager på det sterkeste. Håper du tilgir. Beklager igjen. Jeg visste ikke at det var så strengt her inne. Gjør dessverre ikke alt rett da man er ny. Ikke alle er like perfekte som LK.

OlavEmil

Hehe, no måtte eg lure litt. LK er kallenamnet / initialane til kona, lurte fælt på kva ho hadde gjort gale no :P .

Svaret har du vel alt fått, men om andre skulle lure på det same, så stoppar forvarminga på det tidspunktet ein har satt opp.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Svein Evensen

Hehe, Olav Emil.:-) Takk for svaret, og hils til LK.:-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA