Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Anbefaling av kjøp av ladeledninger....

Startet av petersv, lørdag 31. oktober 2015, klokken 21:58

« forrige - neste »

SunSeeker

Første X i geneve. Bekreftet av sikre kilder, ja den skal til bilmessen ;D

Giljarhus

Ikke bilder direkte, men en god video gjennomgang


satheesh.net

Fra Canadian International Auto Show.

22" hjul og 6-seter.

SunSeeker

Bump:
Noen som har, eller har sett bilder av X med andre felger enn de originale? Spent på hvordan den blir med Vossen CVT 22"  ::)

hoffa

Måtte bare stjæle noen bilder fra TMC forumet....snasen i mc rød 8)

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Bjoris

Tror nesten du MÅ ha 22 tommere om du skal ha rød...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Kiefer

#66
Jeg tog lige et billede af vores Model X i går. Havde været ude at gå en kort aftentur og da jeg kommer hjem og går omkring hjørnet ser jeg dette syn:


Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

eha

Flott bilde og et tydelig bevis på at gullgryten finnes i enden av regnbuen :D

Det er godt å se at det fremdeles er noen av våre danske venner som velger elbil selv etter at den bitre avgjørelsen om innføring av avgift falt. Jeg håper at danske politikere tyr til fornuften igjen snart!
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Kiefer

Sitat fra: eha på søndag 07. august 2016, klokken 00:03
Det er godt å se at det fremdeles er noen av våre danske venner som velger elbil selv etter at den bitre avgjørelsen om innføring av avgift falt. Jeg håper at danske politikere tyr til fornuften igjen snart!

Mja, jo. Det er selvfølglig rigtig nok. Men vi bestilte vores i 2014 og fik sammen med 31 andre leveret bilerne FØR den 1.7.2016 hvor de nye regler om afgift på biler trådte i kraft. Hvis man vel og mærke havde bestilt før den 8.10.2015. Jeg ved der er en enkelt model X der er indregisteret efter den 1.7.2016, så der reelt er leveret 32 model X i Danmark i år. Men det er kun den ene hvor der ikke er tvivl om der skal betales afgift.

Det er også af lidt den samme årsag at vi har bestilt den mest skrabede udgave af en X90D med eneste tilvalg som 6 sæder, anhængerfeste og efterfølgende eftermonteret autopilot.

Så vi har vel rundt regnet betalt 400.000 mere end i skal give i Norge... deprimerende... ja!

/Martin
Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA