Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: High milage Teslaer?

Startet av KrW, torsdag 29. oktober 2015, klokken 14:00

« forrige - neste »

SurSnasen

Sitat fra: ToWalkOrDrive på onsdag 30. september 2015, klokken 13:45
- Skulle ikke falkedørene gjøre det så mye lettere å komme inn i bakerste rad? Ser ut som en i hvert fall må vippe midterste sete fremover for å komme baki. Ser heller ikke så veldig bred ut den falkedøren i forhold til framdøren...?

Kan se ut som om man må være litt halvakrobatisk for å klyve ut av baksetene, selv om setet foran er kjørt litt frem.

http://s4.dn.no/incoming/article5471953.ece/ALTERNATES/article_page_752/Tesla%20Model%20X%20Elon%20Musk.jpg

Amoss

Sitat fra: ToWalkOrDrive på onsdag 30. september 2015, klokken 13:45
- Skulle ikke falkedørene gjøre det så mye lettere å komme inn i bakerste rad? Ser ut som en i hvert fall må vippe midterste sete fremover for å komme baki. Ser heller ikke så veldig bred ut den falkedøren i forhold til framdøren...?

Om jeg har forstått rett så var prototypen som ble vist i 2012 bygget på ett forlenget Model S skateboard, mens produksjonsmodellen bruker ett skateboard som i det minste har den samme dimensjonen som den til Model S. Så bilen har blitt litt kortere siden prototypen, og de har tydeligvis tatt de tommene i fra nettopp falkonvingdørene. Så ja, nå må de vist skyve/vippe frem rad to setene for å komme ut og inn av rad 3.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Epleskreller

På seks-seteren er det kanskje naturlig å gå inn mellom de to setene på rad 2 for å komme til rad 3. Eller?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Teslanewbie

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

lunitiks

Sitat fra: Teslanewbie på onsdag 30. september 2015, klokken 19:47
Mange klager på eventet , oppfattes som amatørmessig:

https://medium.com/@salsop/dear-elonmusk-you-should-be-ashamed-of-yourself-ca3d266882a4

Jeg satt faktisk selv og ventet på live-streamen i nesten en time. Angrer ikke et sekund. Made my day
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

pwb

Sitat fra: Amoss på onsdag 30. september 2015, klokken 16:13
nå må de vist skyve/vippe frem rad to setene for å komme ut og inn av rad 3.

Hele raden? Så alle må ut av rad 2 hvis noen i rad 3 skal ut eller inn, ser jo slik ut men høres for dumt ut så det kan vel ikke være slik?

turfsurf

Sitat fra: pwb på onsdag 30. september 2015, klokken 20:34
Sitat fra: Amoss på onsdag 30. september 2015, klokken 16:13
nå må de vist skyve/vippe frem rad to setene for å komme ut og inn av rad 3.

Hele raden? Så alle må ut av rad 2 hvis noen i rad 3 skal ut eller inn, ser jo slik ut men høres for dumt ut så det kan vel ikke være slik?

Har du ikke sett eventen? Setene vipper individuelt.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA