Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: High milage Teslaer?

Startet av KrW, torsdag 29. oktober 2015, klokken 14:00

« forrige - neste »

petersv

Hehe får flashback til S-lanseringen, ingen som likte fronten den fikk på prod.modellen heller, kontra betaen. Gi det noen uker/mnd, så liker dere den nok. Ev. avbestill og bump oss andre fram i køa! :D

Espen Hugaas Andersen

Jeg syns også fronten er uimponerende. Men jeg tror den blir grei nok når man får på skilter. Skilt midt på det nesten flate området foran vil bryte det opp og få det til å virke mindre *blah*. Og enkelte farger er bedre enn andre.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

lunitiks

- Autopilot
- Biovåpenforsvar
- Romraketter

Noen som vet hva denne fyren EGENTLIG pønsker på?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Øyvind.h

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 30. september 2015, klokken 09:25
Jeg syns også fronten er uimponerende. Men jeg tror den blir grei nok når man får på skilter. Skilt midt på det nesten flate området foran vil bryte det opp og få det til å virke mindre *blah*. Og enkelte farger er bedre enn andre.
Ja skilt foran vil bryte opp og gjøre opplevelsen annerledes. Ikke fra siden vel og merke, men de som ikke liker fronten kan jo bare avbestille. Heldigvis ingen kjøpetvang.
Fronten er bedre enn fryktet i mine øyne. Og bilen som helhet er langt bedre enn fryktet! Når jeg ser bilen nå tenker jeg at jeg vil ha den. Det gjorde jeg ikke når jeg reserverte. Da var det kun 7 seter som lokket.

Pga størrelsen er fargevalg litt mer utfordrende enn med Model S.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

SunSeeker

Skal ærlig innrømme at min første tanke var," i he......"
Men har nå sett en del bilder og videoer av bilen i forskjellige farger. Konklusjonen min er blitt at det ikke ser så værst ut. I hvit ser fronten rar ut, alt for steril liksom. Som andre sier, forestill deg at det er montert skilt i fronten for å bryte litt.
Har tatt en dårlig paint klippe lime aksjon. Kanskje noen kan gjøre det bedre.....

KrW

Synes fronten blir kulere jo mer jeg ser den. Og det viser at det er en elbil. Kanskje Tesla starter en trend med front uten grill på elbiler.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Hodetelefoner

Jeg synes fronten er veldig sportslig. Gi den noen dager :)  jeg likte ikke S fronten når den kom heller. Nå synes jeg den er veldig pen. Gi bilen litt tid :)

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: lunitiks på onsdag 30. september 2015, klokken 09:52
Jeg synes bilen tar seg godt ut, sammenlignet f.eks. med disse:
Jeg syns fronten på ca alle er penere enn på Model X. (Kanskje ikke Porschen.)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

pwb

Hodetelefoner

Hamiso

Det er veldig morosamt å følja med på den spente stemninga i denne tråden, og reaksjonane etter kvart som direktebileta kom i gang.
Mange gode kommentarar.
Har skrive litt om dette i ein ny "model X sett utanfrå"-artikkel i bloggen min.
Gratulerer med komande bil.
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

Sandvika

Banner nok i kjerka, men synes fronten er betydelig penere enn den plastbøtta vi har foran i dag...

toppi

Jeg ble stadig mer skeptisk til utseende til Model X, før lanseringen.
Nå ble jeg generelt POSITIVT overasket :-)

Og fronten er helt knall.
Fronten på model S var kanskje noe av det svakeste. Dette er helt klart MYE bedre :-)
Og så har vi alle heldigvis forskjellig smak... Ellers ville det ha blitt kjedelig.
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA