Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Trafikkmeldingstjenesten ikkje virket på 1 mnd.

Startet av Ukkalizer, torsdag 29. oktober 2015, klokken 12:32

« forrige - neste »

Ukkalizer

Hei!

Først av alt - beklager for et sikkert kjempe dumt spørsmål.
Jeg skylder på at jeg er jente (fryktelig dårlig unnskyldning egentlig) og har veldig lite peiling på bil.
MEN, jeg må skifte vindusviskeren bak på min C-zero, og jeg tenkte å kjøpe ny på nettet.
Men jeg sliter veldig med å finne en som passer?
Er det noen som kan hjelpe meg med en link til en som er riktig dimensjon?

Takk for hjelpen.

Hilsen
Ungdame på 31 og grønn på bil.

Lynvingen

Citroen C-Zero 2012, 20 000 km

Tidl:
P106 - 1998 mod, 60 000km.
Robometer og nyoverhalt batteripakke.

Stjerneglis

Her er det rimelige og kjappe alternativet: Mål lengden på gummien og dra på nærmeste Biltema og kjøp deg en STANDARD-vindusvisker av passende lengde. Dra ut gummien av bladet og flytt den over på bilen. Husk å flytte over de originale metallspilene fra bilen. Resten av Biltemaviskeren hiver du i søpla sammen med den gamle gummien. Og vips så har du ny visker for en slikk og ingenting! Hele jobben tar maks 5 minutter og det eneste verktøyet du trenger er en saks hvis den nye gummien er litt for lang.
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - 104300 km - solgt...
2017 Alfa Romeo Giulia Super 2.0 TB

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA