Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Droppet du Air suspension og ville valgt annerledes i dag?

Startet av affepaffe, onsdag 28. oktober 2015, klokken 20:42

« forrige - neste »

affepaffe

Hei,
Venter på en E golf som er ferdig produsert i Wolfsburg og sendt den 23. derifra.

Noen som vet hvor lang tid dette kan ta før denne er i Norge?

Møller er litt sånn "14-dagers tid... eller noe slikt.."

Noen som har erfaring ? :)

ezzpen

I mitt tilfelle tok det 2 uker fra bilen var blitt produsert til den var i Oslo, og deretter ytterligere 1 uke til før jeg fikk hentet den hos forhandler i Lier.
Dette var nå for snaut 2 uker siden.

Morti_s

Bilen står minst 1 uke på klargjøring i Oslo..
2016 VW e-GOLF m/VP, Dyp sort perleeffekt & skinntrekk vienna titan-sort.

chb

For min del tok det ganske så nøyaktig 3 uker fra jeg fikk beskjed om at bilen var ferdig produsert, til overlevering.

Bilen stod da først en uke i kø for fergetransport og ytterligere en uke i kø for klargjøring på Bekkelaget.

olegregert

Det virker underlig at WW  bruker 2-3 uker fra fabrikk til kunde. Min UP brukte enda lenger tid i fjor
WW har tilsynelatende logistikk løsninger som bidrar til cash flow blir unødvendig bundet opp i ¨sløsing¨. De har solide effektiviseringspotensialer i logstikk løsningene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA