Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software 7.0

Startet av Mippen, onsdag 28. oktober 2015, klokken 18:35

« forrige - neste »

Mippen

Nytt konsept på gang. Hva tror dere om dette konseptet? Ville dere ha lånt ut bilen deres?

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Denne-kan-du-lane-for-15-kroner-3446847.html

Edit:
Siden ikke alle kan lese artikkelen har jeg kopiert teksten her:

Sitat

Denne bilen er jo kjempetøff. Eg gler meg til å cruise rundt i den her, seier Hilde Schøning.

Ho står med hovudet inn døra på den vesle, raude elbilen og følger med på at eigaren av bilen, Kristian Amlie, viser ho korleis automatgiret fungerer.

Dei to kjenner ikkje kvarandre, men no skal ho låne bilen hans i eit døgn. Prislappen er hundre kroner.

Den nye private bildelingstenesta nabobil.no starta opp i førre veke. No er allereie tusen bilar registrerte.

Knuste målet andre veka

- Dei siste to vekene har vore som eit eventyr. Det har gått over all forventning, fortel Chris Moen (25).

Han er dagleg leiar i selskapet som lanserte nabobil.no denne månaden.

Tenesta går ut på at folk registrerer bilen sin på nettsida, og lånar den ut til andre mot betaling.

Målet til Moen og dei seks andre i selskapet, var å få tusen registrerte bilar på eitt år. Det målet har dei altså nådd på knappe to veker.

- Vi har jobba knallhardt for å få dette til. Men det har vore verdt det. No skal vi ta over leigebilmarknaden i Noreg, seier Moen.




FAKTA: ULIKE DELEKONSEPT I NOREG

- Denne bilen er jo kjempetøff. Eg gler meg til å cruise rundt i den her, seier Hilde Schøning.

Ho står med hovudet inn døra på den vesle, raude elbilen og følger med på at eigaren av bilen, Kristian Amlie, viser ho korleis automatgiret fungerer.

Dei to kjenner ikkje kvarandre, men no skal ho låne bilen hans i eit døgn. Prislappen er hundre kroner.

Den nye private bildelingstenesta nabobil.no starta opp i førre veke. No er allereie tusen bilar registrerte.

Knuste målet andre veka

- Dei siste to vekene har vore som eit eventyr. Det har gått over all forventning, fortel Chris Moen (25).

Han er dagleg leiar i selskapet som lanserte nabobil.no denne månaden.

Tenesta går ut på at folk registrerer bilen sin på nettsida, og lånar den ut til andre mot betaling.

Målet til Moen og dei seks andre i selskapet, var å få tusen registrerte bilar på eitt år. Det målet har dei altså nådd på knappe to veker.

- Vi har jobba knallhardt for å få dette til. Men det har vore verdt det. No skal vi ta over leigebilmarknaden i Noreg, seier Moen.


NABOBIL: Chris Moen (25) og medgründer Christian Hager (34) står bak den nye bildelingstenesta nabobil.no  Oda Hveem
Fleire deler på eigendelar

BT har tidlegare skrive om ein aukande deleøkonomi og -kultur i Norge. Ifølgje økonomiprofessor Frode Steen ved NHH, skuldast det fleire ting.

- Først og fremst er det billigare. Ikkje alle vil betale dyrt dersom dei kan få den same tenesta billig ved å dele.

LES OGSÅPRIVATUTLEIE UTFORDRAR HOTELLENE
Han viser til døme som Airbnb, der reisande kan overnatte billig hjå private, i staden for på hotell. Dette hadde vore vanskeleg utan å reklamere for tenestene sine gratis på internett, seier Steen.

På to veker har 3000 registrert seg som medlem på nabobil.no. Tusen av dei låner vekk bilen sin, resten er folk som har registrert seg for å låne bil. Det er utleigar sjølv som set pris på bilen.

Lånar vekk bilen for 15 kroner i timen

Bilutleigar Kristian Amlie seier han hittil berre har hatt positive opplevingar med å låne ut bilen sin til framande.

- Eg syns det er fantastisk at vi kan dele på denne måten. Dessutan er 700 kroner ekstra i månaden kjekke pengar. Eg har lagt meg på ein veldig låg pris, men det er mogeleg å tene gode pengar på dette.

Sjølv har han registrert seg som utleigar av ein Buddy Electric. Denne skal Hilde Schønig låne det neste døgnet, noko som vil koste ho 100 kroner. Timeprisen er 15 kroner.

- Mannen skulle på gutetur og tok bilen. Då var dette ein fin, og ikkje minst billeg måte å løyse det på, seier Schøning.

Ingen vrak tilbake

- Amlie treng ikkje å uroe seg for å få bilen tilbake i dårleg stand, seier Moen.

Forsikring er inkludert i leigeforholdet, og dekkjer alt opp til éin million kroner.

80 prosent av utleigeprisen går til utleigar, medan Moen og dei andre gründerane tek 20 prosent. Dette går til forsikring og administrasjon.

- Denne tenesta har større potensial enn utleige av bustadar. Bilar står stille heile dagen medan folk er på jobb eller på ferie. Dette er både ein lett måte å tene pengar på, og det er store miljøfordelar, meiner Moen.

- Fryktar ikkje konkurranse

Administrerande direktør for Avis og Budget Norge, Ole Grønvold, seier han ser på det nye konseptet som ei positiv utfordring.

- Det er mykje positivt med dette. Bildeling er framtida, og særs bra for miljøet. Eg ønskjer alle konkurrentar velkomen, konkurranse kjem også forbrukarane til gode, seier Grønvold.

Han fryktar ikkje at nabobil.no skal ta over marknaden.

- Nei, eg fryktar ikkje monopol. Vi trur jo at vårt eige bildelingskonsept, ZipCar som snart kjem til Norge, vil ta ein del av marknaden. Dessutan vil nok vanleg leigebil også bestå.

LES OGSÅDENNE BÅTEN DELAR HAN MED HEILE NORGE
Hilde Schøning seier ho reknar med å bli fast brukar av det nye konseptet.

- Med tre barn er det ein del logistikk med køyring til og frå aktivitetar. Vi har berre éin bil, så eg trur nok at dette er noko eg kjem til å bruke i framtida.
Fremtiden er elektrisk.

OlavEmil

Er generelt skeptisk til at slike æppar skal ta over for verksemd som blir drive av profesjonelle (eg går ut frå at det er ein æpp på linje med Uber og AirBnB, eg får ikkje lest artikkelen). Det skapar ein del problem i forhold til forbrukarvern og ansvar.

Sjølv skulle eg hatt vesentleg meir enn 100,- for å gitt frå meg bilen til ein vilt framand person.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Klykken

Haha, aldri i livet. Låner nesten ikke ut bilen til nærmeste slekt engang!
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

eivhelle

Sitat fra: Klykken på mandag 28. september 2015, klokken 13:55
Haha, aldri i livet. Låner nesten ikke ut bilen til nærmeste slekt engang!
Bilen er jo som et medlem av familien. Og du leier ikke bort ungene dine.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

kodalse

Nå er det vel de færreste som leies ut til kr 100, i døgnet.
De fleste ligger på kr 400 - 600.
Kunne godt leid ut fosilbilen med hengerfeste som brukes en til to ganger i måneden for noen lapper av og til.
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

Hamiso

Det der kan bli ei veldig fin ordning. I staden for å tvihalda på fossilbilen, kan ein slik bil leigast dei få gongene ein treng den. Bilar som elles blir ståande lengre tid, kan leigast mot ein liten slant. Ein Tesla kan leigast for ned til 700 kr per døgn. Det kan på sikt  føra til færre bilar totalt sett med meir bytting og låning.
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

K S

Leier gjerne ut bilen jeg, la oss si 5000 kroner døgnet og minsteleie 3 døgn pluss 10000 i depositum.
Da er fri kilometer inkludert.
Bilen er ledig :-)

For 100 kroner? Måtte vært for minuttet, ikke døgnet!

kodalse

Hvorfor så negativ?
Ser at nabobil tar 20% som dekker fullkaskoforsikring inntil 1 mill.
Eventuell skade kreves inn av nabobil og man kan selv bestemme utleie basert på time, dag, uke og måned.
Ingen innvirkning på egen forsikring ifølge nabobil.
Synes det høres ganske greit ut jeg.

Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

sven erik

med bilen i har som nr 2 kunne jeg kansje gjort noe sånt  en teslan som samboeren ikke har fått kjørt mer en totalt 30 mil av  71 tusen tror jeg ikke jeg slipper andre  inn bak rattet  en  til nød folk hos tesla  men nå er jeg såpas avhengig av bilen og at  den kunn har rokket å  bli fulladet  2 ganger siden mai 2014 og  kjører  over 63 tusen i året så

Dexter


Klykken

Nettopp. Parkeringsbulker, riper og skittent interiør.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Mippen

Jeg tenker litt på slitasje som ikke er så lett synlig. Har man for eksempel en fossil med krok til utlåns kan det være at klutsjen ikke varer så lenge. Hvem skal dekke  det utlegget? Hvis man leier ut Teslaen sin og må bytte dekk etter noen uker. For p sette det litt på spissen. Det er ting man må ha med i regnestykket. Ellers er konseptet veldig bra. Selv er jeg med i en dele ring hvor jeg kan benytte meg av andre biler ved behov mot en liten avgift.
Fremtiden er elektrisk.

elektrolux

#12
Genialt

Leier selv ut Elbiler, og langt under 100 kr dagen. :D

Ned mot 5000 kr kvartalet med fri km men pluss forsikring.

Gjelder classiske Elbiler som PSA og Think A266. Dette er biler som uansett er verdiløse, bortsett fra batteriet. Registrerer at mange har utleiepriser som overgår profesjonelle utleiefirma. Hvorfor skal en kunde velge en slik bil?

Benyttet anledningen til å teste ut dette konseptet og la ut en bil her:

https://www.nabobil.no/listings/1239?
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Mippen

#13
Sitat fra: elektrolux på onsdag 30. september 2015, klokken 22:22
Genialt

Leier selv ut Elbiler, og langt under 100 kr dagen. :D

Ned mot 5000 kr kvartalet med fri km men pluss forsikring.

Gjelder classiske Elbiler som PSA og Think A266. Dette er biler som uansett er verdiløse, bortsett fra batteriet. Registrerer at mange har utleiepriser som overgår profesjonelle utleiefirma. Hvorfor skal en kunde velge en slik bil?

Benyttet anledningen til å teste ut dette konseptet og la ut en bil her:

https://www.nabobil.no/listings/1239?

Skulle gjerne ha leid elbil til rundt 5000kr i kvartalet. :)
Fremtiden er elektrisk.

elektrolux

Og da er bilen ute hos første kunde.

Vedkommende gikk fra en versting, nemlig en Diesel VW som trengte nye bremser, til en gammel Think og kan med det igjen kjøre med hevet hode. Nå kjører hun nemlig i Mette Marits hjulspor. ;D

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA