Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software 7.0

Startet av Theotokos, tirsdag 27. oktober 2015, klokken 14:51

« forrige - neste »

Theotokos

Hei,

sitter på Bortelid med defekt ladekabel. Er det noen her oppe som jeg kunne fått låne en kabel av noen timer?

Tyldums

Jeg er på Knaben, men det er vel for langt bort? Har 16a3fase dersom du må lade litt.  Ring meg på 90064413 dersom dette er av interesse.

Theotokos

Hei,

takk for tilbud, redd det blir litt langt. Iflg ladestasjoner.no skal vi klare å få ladet med type-2 kabel som jeg har på evje. Aldri prøvd det før, og en times stopp i evje er jo ikke ideelt :) Så vi får ta en sightseeing der ser det ut til...

aguro

Hei

Kom bort til Grønalivegen 1 så kan du lade hos meg

Arild

Theotokos

Hei, så supert! Men nå har jeg hatt litt vin...kan jeg komme bort og låne kabelen? Har du det du trenger av strøm på din til i morgen?

Theotokos

tusen takk for strålende hjelp fra aguro! Nå lader og koser godbilen seg hos han til i morgen :) Det er litt triveligere å være teslaeier, enn all annen slags eier :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA