Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøre med tre hjulbolter

Startet av jazzwheel, fredag 23. oktober 2015, klokken 18:20

« forrige - neste »

jazzwheel

Sitat fra: 691 på onsdag 23. september 2015, klokken 13:05
Du kan så synes at det er lidt at klage over, men her er forskellen.

Hvis de laver en acceleration fra 100 km/t til 200 km/t, så vil du se en endnu større forskel

Vil man det? Det kjører da lett over 200km/t i den videoen siden de har klampen i bånn i 15-20 sekunder.

691

Sitat fra: jazzwheel på onsdag 23. september 2015, klokken 13:07
Sitat fra: 691 på onsdag 23. september 2015, klokken 13:05
Du kan så synes at det er lidt at klage over, men her er forskellen.

Hvis de laver en acceleration fra 100 km/t til 200 km/t, så vil du se en endnu større forskel

Vil man det? Det kjører da lett over 200km/t i den videoen siden de har klampen i bånn i 15-20 sekunder.

Ja og P90D bliver ved med at trække fra.

Men det vil se anderledes ud hvis de kører 100 km/t og begge to accelerer fuldt ud. Det er mellem accelerationer mod kontinuerlig acceleration fra 0.

Toonster

Sitat fra: Sjøhyene på onsdag 23. september 2015, klokken 12:59
Sitat fra: jazzwheel på onsdag 23. september 2015, klokken 12:52
P85D vs P90D (ludicrous)



Kan ikke si jeg syns det er stor forskjell...

P90D får da helt tydelig en bedre start her eller? Du ser rykket fra stillestående kommer et tiendel eller to før for P90D.

Uten tvil så får P90D en mye bedre start - her bidrar sjåførene med større differanse

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA