Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny bil: Ujevnheter nederst på dørene og dugg i frontlykter

Startet av Orune, fredag 23. oktober 2015, klokken 18:10

« forrige - neste »

Orune

Lurer på om noen har erfaring med Shetland (beige) skinnseter. Blir de veldig skitten? Er de lette å holde rene? Synes Shetland skinnseter ser stilfulle ut, men er usikker på hvor praktiske de er og hvor ofte de må rengjøres

AG3

Har hatt Shetland beige skinnseter i ca fire måneder nå og har ikke hatt problemer med at de har blitt skitne eller fått merker. Lette å holde rene. Har ikke behandlet dem med noe ennå, men de bør (som med alle skinnprodukter) vedlikeholdes jevnlig. Avfarging fra klær kan være et problem, men har ikke hatt det problemet selv til nå. 
2015 VW e-Golf med varmepumpe

gamer73

mens fordelen med sort skinn er at dem ALDRI trenger vedlikehold:)

sjeverni

e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

Gordon Retriever

Alle skinnseter må vedlikeholdes.  Ikke bare for å holde seg pene, men for å holde i det hele tatt.
Lyse skinnseter er utsatt siden avfarging synes ekstra lett.  Etter å ha sett endel demobiler der de lyse skinnsetene hadde tydelig blåskjær, var det lett å bli skeptisk.  "Vi renset setene for en måned siden, men nå må vi gjøre det igjen", var gjennomgangstonen fra forhandlerne, som skyldte på våte dongeriklær.  Tenk på hvor ille demobiler med mørke skinnseter som aldri blir renset vil være....

Jeg har Shetland. Jeg bruker nesten alltid mørke klær.  Når det regner hender det jeg blir våt - og det regner nokså ofte. Jeg bruker aldri dongeri. Fortsatt ikke tegn til misfarging i de lyse skinnsetene

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA