Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i hardt vær

Startet av ZOE, fredag 23. oktober 2015, klokken 13:16

« forrige - neste »

ZOE

Er dette en 3 fas 32A 400v lader?

Sto ett sted at det var 32a 1 fas.. det er no good for zoe tenker jeg..

zbk

Jeg har ikke vært der og testet, men beskjeden jeg fikk fra Suldal Elverk i vinter var at det kom en multistandard-lader som skulle fungere også for meg. Suldal Hurtigladestasjon rapporterer da også mulighet for 43kW AC i hurtigladekartet.

Det er også noen gamle ladepunkter på Sand (ikke helt på samme sted som hurtigladeren) som har 32A 1-fas Type2 og 16A Schuko. Disse står som du antyder på et IT-nett og fungerer ikke for Zoe.

Det finnes altså både en hurtigladestasjon og noen ladepunkter i tillegg på Sand.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA