Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: PP2000 diagnose

Startet av Undertegnede, fredag 23. oktober 2015, klokken 10:09

« forrige - neste »

Undertegnede

Skal ha en liten Tesla høstferie med familien og lurer litt på destinasjonslading på attraksjonene vi skal til...

Legoland- her er det ladere på plass og man kan ringe/SMS på plassen etter hva jeg har forstått...?

Lallandia billund- Er det vegg i vegg med legoland og kan bruke samme parkering eller? Evt noe annet..?

Heide park (Tyskland)- Har ikke funnet noe..?

Kommer til å lade på superladere ved behov så vil uansett bli helt uproblematisk men kan jeg spare et par timers besøk på SC så gjør jeg gjerne det :)

Folk kan jo også legge ut andre attraksjoner med muligheter for lading så kan vi hjelpe hverandre til morsomme fremtidige utflukter :)

Tesla65

Ikke helt det du søker, men skal du shoppe litt på vei nedover, eller på hjem turen, så er der gode lademuligheter ved Citti Park. 2 Plasser ved hoved inngang i parkeringshus og 2 plasser på utvendig parkering. Type2 22Kw (Men du må ha Type2 kabel selv).
I informasjonen får du kjøpt ladekort til 5 eur. Lading er gratis.
Hvit P85 Solgt

Undertegnede

Sitat fra: Tesla65 på tirsdag 22. september 2015, klokken 12:12
Ikke helt det du søker, men skal du shoppe litt på vei nedover, eller på hjem turen, så er der gode lademuligheter ved Citti Park. 2 Plasser ved hoved inngang i parkeringshus og 2 plasser på utvendig parkering. Type2 22Kw (Men du må ha Type2 kabel selv).
I informasjonen får du kjøpt ladekort til 5 eur. Lading er gratis.

Takk for tipset :) Blir kansje noe shopping der på vei oppover igjen :)

sturle

Sitat fra: Undertegnede på tirsdag 22. september 2015, klokken 11:51
Legoland- her er det ladere på plass og man kan ringe/SMS på plassen etter hva jeg har forstått...?
Du kan ringe.  Pass på å parkere ved ein stolpe med lukka luke over Type2-kontakten.  Dei med opa luke fungerer ikkje, og det var dei fleste då eg var der.  Dei er 1-fase 16A, og etter mi meining ikkje verd prisen.  Du finn gratis 16A på ein parkeringsplass nær Legoland Hotell, men då må du komme i god tid før parken opnar, eller du kan berre droppe lading der.  Det er fullt av superladarar i Danmark.

Ser ingenting i gangavstand til Heide Park.

dosmont

Hvilke lademuligheter finnes det i Italia, utenfor sc rekkevidde?
Ser noen utfordringer, blant annet en tur til Pisa.
Har 22kw, og vurderer kjøp av chademoadapter.
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

stiberger

Europa park i Rust har 2 x type2 kontakter. http://chargemap.com/city/rust
Var der i slutten av juni, og ingen av de var i bruk. Hadde ikke ladekort, så fikk ikke testet.
Leide leilighet via Airbnb på Fransk side av elva, og ladet via schuko der.
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA