Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utsatt Zaptec - levering

Startet av mo73ro, fredag 23. oktober 2015, klokken 10:08

« forrige - neste »

JBS

Sitat fra: Powerflux på fredag 09. oktober 2015, klokken 17:10
Det eneste som virker for meg nå er LeafManager etter at jeg avinstallerte den og installerte på nytt. Kun når den står på Japan/Asia server vil den gi info. Dette virker til gjengjeld helt som smurt :)

Carwings er fullstendig nede, får ikke engang logget inn!!

Super info med at logge på Japan/Asia.! Nu virker det :-)
TEKNA Nov. 2012, købt som Demo bil Aug. 2013, 2000Km.
Mini-El 1986, ombygget til model City Cabriolet i 2012.
Mini-El 1988, under ombygning til model City Tanga.

erikf

Har ikke forsøkt meg med noen oppgradering selv, men i dag fungerer ikke original carwings-app på Android. (får ikke logget inn)

Leaf manager fungerer ikke med europaserver, men er kjapp og stabil i responsen når jeg velger asiaserver. Fantastisk! Første gang på 3.5 år at carwings-systrmet fungerer skikkelig for min del.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Oyvindso

Veldig bra tips, jeg har Windows Phone, og bruker Leaf Commander. Nå gikk jeg inn i menyen, og jeg har ingen regionvalg, men når jeg skiftet "Carwings source" fra XML til Legacy, så virker det som bare det! Jeg har aldri opplevd så rask innlogging og oppdatering før, bokstavelig talt fra 4 minutter til 4 sekunder.
  Derimot klarer jeg ikke å få Leaf Assistant til å virke, der er det fire regionvalg, Canada, USA, Europa og Japan, og jeg klarer ikke å logge inn på noen av dem.

DagT

#33
Jeg har aldri fått appene til å virke. Før i dag :-) kontroll via nettleser på Mac virket frem til i sommer en gang, men siste gangene jeg var inne kunne ikke min leaf nås... Uansett, jeg prøvde litt av hvert både i bil med apper og på nett driv passord/brukernavn for å være på sikre siden.men i dag løste det seg altså. Det jeg har gjort siste døgnet:
Logget inn på Carwings og slettet bilen, forsøkte å legge inn på nytt dette gikk ikke da registreringsprosessen krasjet. Slettet også brukerkontoen helt og registrerte meg på nytt, la inn vin nummer, og opprettet nytt brukernavn/ passord. Epost brukte jeg den samme som før. Når registreringsprosessen fin jeg gratulasjonsmail og instruks om å lagre sikkerhetsinstillinger i bilen, gikk ut og gjorde dette med nytt brukernavn og passord. La ut på tur og lastet ned leaf manager og Carwings på første ladestopp. Logget inn med brukernavn (ikke e post adresse) og passord. Brukte Asia server siden det er nevnt og alt virket glimrende. Prøvde Carwings appen og den virker også.   

Så da tok det bare halvannet år før jeg fikk det til. Håper det kan være til hjelp. Ihvertfall verdt et forsøk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA