Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: DC hurtiglader for hjemmebruk/kontor

Startet av phnuxen, fredag 23. oktober 2015, klokken 05:34

« forrige - neste »

Autowinder

Og det første spørsmålet? Tuklete å montere? Noe spes. å ta hensyn til? ;)
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

bergaloevera

Neida ikke så tuklete. Skru løs innerskjermen så finner du en måte å feste ballasten der. Ven pluggene nedover slik at vann ikke kan trenge inn i pluggene. Bestill med adapterkabler for h11 i tillegg.

SveinJ

Sitat fra: Toalmar på fredag 21. juli 2017, klokken 06:17
Legg ut en link til xenonkitet

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er vel kjent at xenon ombyggingskit gir mye lys nær bilen, men jeg enda tilgode å se et KIT som lyser opp mye bedre enn "oppgradert halogen lyspærer". For kjøretøyer som kommer i mot oppleves det bare svært irriternede og blendende.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMWi3, FC, Imperial blue

Ingeniøren

Sitat fra: SveinJ på fredag 21. juli 2017, klokken 20:54

Det er vel kjent at xenon ombyggingskit gir mye lys nær bilen, men jeg enda tilgode å se et KIT som lyser opp mye bedre enn "oppgradert halogen lyspærer". For kjøretøyer som kommer i mot oppleves det bare svært irriternede og blendende.

Der er du inne på noe - hva sier de på EU kontroll når du kommer med en "ombygd" bil.....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

SveinJ

2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMWi3, FC, Imperial blue

bergaloevera

Sitat fra: SveinJ på fredag 21. juli 2017, klokken 20:54

Du har enda tilgode å se xenon som lyser bedre enn oppgradert halogen? Jaha? Kom og se hvordan mine fjernlys ble nå da

Snart-i3

Har hatt 55w xenon, lyser meget bra. Bruker litt tid før de lyser for fullt.

"For kjøretøyer som kommer i mot oppleves det bare svært irriternede og blendende." Ja, utfordringer er vel heller når fjernlys ikke er kraftige nok til å irritere møtende trafikk.
2013 i3 med 94Ah. Orange og komplett utstyrt.
2002 A6, 2003 A8, 2008 E93 Alle nesten komplett utstyrt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA