Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Software 7.0

Startet av LexLektor, torsdag 22. oktober 2015, klokken 16:25

« forrige - neste »

LexLektor

Hei!

Jeg er utrolig fornøyd med min 2015 Phev, men det er to ting jeg virkelig savner på bilen:

1) Sportsprogram, i tillegg til Øko og Normal. Ikke nødvendigvis Insane eller Ludacris, men noe som gjør at aksen kommer mer kontant. Alt for lang ventetid slik det er nå.

2) Mer oversiktlig radio. Jeg hadde tidligere en Vw Passat, med samme skjermstørrelse og bedre utnyttelse. I Phev'en står mye info to ganger, samt at hovedkanalene får for lite plass. Og hallo, dynamisk etikett?? Er ikke det litt Lore ipsum kanskje..?

Ellers veldig happy. Tur retur Askim Drøbak hver dag, og sist måned fylte jeg ikke tanken på 5 uker :)

V≡NT≡R

moby666

2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

PhevVest

Nå er jo ikke dette bilen for rallykjøring - men skal du kjøre rally kan du ha på charge knappen.
Da vil motoren gå med lading (med mindre batteriet er oppladet) og det blir ikke noen forsinkelse.

Cowboystrekk

Er det softwareoppdateringer hos forhandler som så langt har gitt moen merkbare endringer?
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA