Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software 7.0

Startet av boma, torsdag 22. oktober 2015, klokken 12:34

« forrige - neste »

boma

Steike.... Da var designet bekreftet.

Ble panotak, vinterpakke, barneseter som ekstra utstyr :)

Hvordan takler dere ventetiden? Leveransedato er satt til sent desember - Januar 2016. Har sett alle youtubevideoer allerede....
Deep blue metallic TMS 70d
Nissan Leaf m/6,6kw lader

Leiha

Gratulerer med godt valg av bil:-)

Jeg fikk tiden til å gå med å drukne meg i arbeid (gjorde underverker for egenandelen jeg greide å betale inn også) + at alle bb videoer ble sett både 2-3-4 og 5 ganger.
Hitra, Sør Trøndelag
S85D Levert 3.6.2015
TM3 LR AWD levert 25.6.2019

Fraberg1

Slenger meg på den. Har sett det meste av youtube. Favorittene er bb videoene og fully charged (favoritten). Funfact er at programlederen på fully charged spilte androiden i kultserien Red Dwarf, cameo av to fra serien i en fully charged episode.

Jeg er tolv år og det er lenge til jul...
70D levert 4.12.15 - bekreftet 20.8.15

oleredv

Her går det mest i sporing av båten som frakter bilen over dammen om dagen. I tillegg til spekulering i dato for utlevering. Ca 1 mnd igjen og tida går fryktelig sakte.....
Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

lunitiks

Sitat fra: oleredv på torsdag 08. oktober 2015, klokken 15:39
Her går det mest i sporing av båten som frakter bilen over dammen om dagen. I tillegg til spekulering i dato for utlevering. Ca 1 mnd igjen og tida går fryktelig sakte.....

Trust me, tiden stopper helt for deg om en uke eller to
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

boma

Blir veldig kjekt å hente ut bilen. Refresher my tesla siden litt for ofte gjennom dagen 8)

Til dere som allerede har fått 70d? Hvordan er rekkevidden typisk? Regner med jeg skal klare 16mil vinterstid med 80% lading og ha ca 20% igjen i gjennomsnitt?

lunitiks

Sitat fra: boma på torsdag 08. oktober 2015, klokken 18:52
Blir veldig kjekt å hente ut bilen. Refresher my tesla siden litt for ofte gjennom dagen 8)

Til dere som allerede har fått 70d? Hvordan er rekkevidden typisk? Regner med jeg skal klare 16mil vinterstid med 80% lading og ha ca 20% igjen i gjennomsnitt?

Lader bilen 1 - 2 ganger i uka. Så det blir litt skjev info fra meg.
Men min viser 322km typical på 90%. Vet ikke om det spiller noen stor rolle, men bilen står nå i -4 grader om morgenen. (Nord-Norge, ja.)
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

boma

Genialt - da bør jeg ha god margin for mitt regnestykke. Da holder jeg batteriet i god form forhåpentligvis :) Er vant til leaf rekkevidder så dette blir noe annet ja

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA