Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøp av 70d

Startet av vidolsen, torsdag 22. oktober 2015, klokken 09:53

« forrige - neste »

vidolsen

Men programmet krasjer ved oppstart. Andre med samme problem? Jeg har en Samsung Note Edge
e-Golf levert 18.05.15.

thomanie

Krasjer her også. Samsung S5. Oppdaterte fra 1.2.12, og har (hadde) bilen koblet til i appen.

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

Andreas.


Andreas.

Krasjer bare hos meg også.  Den forgje versjonen fungerte, men den nye bare krasjer under oppstart. 

Får håpe den våkner til liv iløpet av dagen.

Vuninho

Ser ut som iOS også har fått ny versjon. Login siden ser annerledes ut og er litt mer responsiv enn den var tidligere. Innholdet ser ellers lik ut og fungerer slik den gjorde uten krasj.

stein84

Avinnstaller og legg inn på nytt :) Funket på Sony z3 ihvertfall.

vidolsen

Avinstallering og reinstallasjon funket hvis hos meg også.
e-Golf levert 18.05.15.

krist10an

Ser at den nye versjonen krever tilgang til kontaktene dine. Er det noen fornuftig ny funksjoalitet i appen som gjør at de krever det?

Andreas.

avinstallerte også skulle jeg reinstallere, men da var appen borte fra google play sidene.   
25.sept kl 1530

mall_c0p

Etter oppdatering 21. september må HTC One M8 eiere gjøre følgende (mulig flere andre modeller)
Gå på innstillinger og Apper, velg Car-Net og trykk "Fjern Standardvalg", "Fjern hurtilager" og "Fjern data".
Trykk også "Tving avsluttning".

Gå deretter til startmenyen og start Car-net igjen, da fungerte den ihvertfall for min del.

Du må sette opp appen på nytt, med registrerings-kode via mail.
"If your hate could be turned into electricity, it would light up the whole world."
― Nikola Tesla

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA