Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Første langtur

Startet av Kimrl@hotmail.com, torsdag 22. oktober 2015, klokken 09:33

« forrige - neste »

Mr.Zero

Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

TB

Ikkje noko å sei på prisen nei, offisiell delepris er vel ca 200 000 fortsatt?

11 250 / 80 celler =  140 kr pr celle

Eg har ikkje noko egna plass, ellers hadde det sikkert vore nyttig med eit komplett batteri i reserve  ;D
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

elektrolux

Vurderer til EVT Scooteren, og som range booster til e-Up / Think / PSA
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

AmocoCadiz

Ja kunne bli et custom prosjekt, med kanskje å heve karosseriet på trilling og montere dette oppå eksisterende batteri, sim sa la bim; Trilling med 30kWh batteri og lang rekkevidde... :)
Ellers gunstig pris på kr 11250, men bør vel ikke ligge veldig lenge uten tilkoblet kontrollenhet og vedlikeholdsladet for å unngå ugunstige ladenivåer.

Eller bruke som en svært gunstig lagringsenhet for solpanel anlegg?

eriksj

Noen som vet om det er lett å demontere denne og få ut cellene hele?

Ser bildene av bilen er tatt 3. juni, så i værste fall så kan disse ha stått tomme siden 3. juni da. Det kan vel ødelegge batteriet.
2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

VWspirit

Veldig enkelt å demontere ;) Batteriet er tungt så er best å hente på henger for så å demontere det mens det står på henger

https://www.youtube.com/watch?v=EmgRuhqba0I&index=7&list=PLmHss3DBZUikU6Iae3UlaNH73UojlDIkM
Bosted:Steine, Vestvågøy...*Heggedal, Asker
-----------------------------------
Tesla S100D Pearl White 2019
Think 2011 Sort 2+2 Li (bygd om fra zebra)
*Think 2009 Sort, Li (bygd om fra zebra)
*Think 2002 Sort, 3x25A 230V hurtiglader
*Citroen Saxo 2002 Blå met.
*VW Golf Citystromer 1998 56600km

c-zero0214

den er enkel å demontere, brukte under 2 timer på og splitte og demontere 80 celler, cellene har 3,866 V spenning ( 50-60% SOC), dette inkluderer dokumentasjon av hele pakka, Ligger nå på lager, inntil jeg velger prosjekt for denne!  ;D
2012 C-Zero
2015 Kia Soul

if it works, don't fix it

SUNPWRD

Spennende! Er du interessert i å selge 2-3 celler?
Tesla S75D - Obsidian, AP2, FSD, pano, skinn, 21" staggered turbin, premium, lyd, cold weather

Konebil: Kia Soul EV 2016
2kWp solceller på taket
Ex: Citroën C-Zero 2014 (50 00 km på 3 år)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA