Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Oppdatering av connected pr usb

Startet av Svein Evensen, onsdag 21. oktober 2015, klokken 15:39

« forrige - neste »

Svein Evensen

Norsk tekst?

OlavEmil

Tvilar sterkt. Noreg er ein liten marknad for Kia totalt sett.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Leif Nilsen

Generelt sett, hva med de andre elbiler? Har de norsk språk?

trykkertor

Vil da tro de selger LANGT flere KIA-biler i Norge enn i Danmark.
Og dansk språk er vel tilgjengelig?

OlavEmil

Kva får deg til å tru at Kia sel langt fleire bilar i Noreg enn i Danmark? Hugs at Kia er meir enn Soul EV.

Ifølgje statistia.com (eg må berre stole på den statistikken eg finn) sel Kia meir en dobbelt så mange bilar i Danmark enn i Noreg kvart år.

http://www.statista.com/statistics/419958/kia-car-sales-in-denmark/
http://www.statista.com/statistics/419266/kia-car-sales-in-norway/
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

trykkertor

Ooopps.... Ser der ja.
Nei jeg tok et (u)kvalifisert gjett ut fra at jeg bodde i Danmark fra 2006 til 2011.
Syntes da KIA var et sjeldent merke å se. Prøvde selv en Sportage der nede i 2010, men den var hundedyr i pris.
Kom hjem til Norge, og synes Sportage, Ceed og nå Soul er å se på hvert eneste hushjørne.
Men ser jeg tar feil når vi får statistikken frem.

jkirkebo

Sitat fra: trykkertor på mandag 28. september 2015, klokken 20:19
Ooopps.... Ser der ja.
Nei jeg tok et (u)kvalifisert gjett ut fra at jeg bodde i Danmark fra 2006 til 2011.
Syntes da KIA var et sjeldent merke å se. Prøvde selv en Sportage der nede i 2010, men den var hundedyr i pris.
Kom hjem til Norge, og synes Sportage, Ceed og nå Soul er å se på hvert eneste hushjørne.
Men ser jeg tar feil når vi får statistikken frem.

Det er vel stort sett én modell Kia selger mye av i Danmark og det er Picanto.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA